Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

Σε νιώθω / Νίκος Στόφορος


Νιώθω το άρωμα από τα χείλη σου *
νιώθω του έρωτα σου την παρουσία
νιώθω τα μάτια σου να καρφώνονται
στην δικιά μου πλέων την εξουσία!
Νιώθω στα χέρια μου, ν' ακουμπάς την υφή σου
νιώθω κραυγές στα βαθιά της ψυχή σου *
νιώθω τα θέλω σου και τους καημούς σου
νιώθω τη δύναμη που κρατώ τους σφυγμούς σου!
Νιώθω τη πλήρωση, στους ουρανούς να μας πάει
νιώθω την έκσταση στην καρδιά να χτυπάει
νιώθω τ' αθάνατο, το μύρο, το θείο *
νιώθω τ' αγρίμι, της ζωής το λαχείο!
Νιώθω πως θέλεις, να γίνουμε "ένα"
νιώθω πως δίπλα, παραμονεύει το ψέμα
νιώθω αγάπη, μες στις καρδιές μας
νιώθω μια θάλασσα, είν' οι ζωές μας!
Νιώθω ματάκια μου, πως για σένα πονάω
νιώθω ανάσα μου, στη ζωή πως πετάω
νιώθω πως θέλεις μαζί μου να είσαι
νιώθω τη δύναμη, στον έρωτα ζήσε!
Νιώθω λαχτάρα μου, την θεϊκή σου ουσία
νιώθω στη σκέψη μου, τη καυτή φαντασία
νιώθω τα φόρτσα μας, μες τη μαγεία
νιώθω την έλξη, στη φαιά μας ουσία!
. . . * * Nikos D. Stoforos * *

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.