Τρίτη 7 Ιουνίου 2022

«ΤΟ ΜΟΙΡΟΛΟΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ» της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

 

Στέκομαι,  εδώ, μπροστά σας.
Γυμνή και καταματωμένη. 
Το ρούχο μου ξεσκίστηκε. 
τα σάβανα και τα νεκροφιλήματα. 
Φταίω εγώ! Δεν πρόλαβα
του αδελφού μου εχθρού τα χέρια να αφοπλίσω 

Τετάρτη, 18 Μαΐου 2022 
Μαρία κολοβού ρουμελιώτη

Με ολάκερη την αλήθεια  πετρωμένη στα χέρια μου. 
 
Μακάρι να μπορούσα  να δραπετεύσω, 
έστω για λίγο απ’ το μαρτύριο, 
την τελευταία μου διαθήκη να συντάξω 
με την ελπίδα κάποιου νοήμονα.
 
Χιλιάδες χρόνια με τραβολογούν 
από παζάρι σε παζάρι στις γειτονιές του κόσμου.
 
 Γυμνή και καταματωμένη...
 Ενδύθηκα  ετούτη τη γωνιά, 
Το σώμα μου παγώνει!
με τα χειροφιλήματα... 
Ο πόνος κοστίζει λιγότερο από τη γιατρειά 
κι είπαν  να με  σκοτώσουν…

1 σχόλιο:

Μaria Κolovou Roumelioti είπε...

ΤΟ ΜΟΙΡΟΛΟΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

Στέκομαι, εδώ, μπροστά σας.
Γυμνή και καταματωμένη.
Με ολάκερη την αλήθεια πετρωμένη στα χέρια μου.

Μακάρι να μπορούσα να δραπετεύσω,
έστω για λίγο απ’ το μαρτύριο,
την τελευταία μου διαθήκη να συντάξω
με την ελπίδα κάποιου νοήμονα.

Χιλιάδες χρόνια με τραβολογούν
από παζάρι σε παζάρι στις γειτονιές του κόσμου.
Το ρούχο μου ξεσκίστηκε.

Γυμνή και καταματωμένη...
Ενδύθηκα ετούτη τη γωνιά,
τα σάβανα και τα νεκροφιλήματα.
Το σώμα μου παγώνει!

Φταίω εγώ! Δεν πρόλαβα
του αδελφού μου εχθρού τα χέρια να αφοπλίσω
με τα χειροφιλήματα...
Ο πόνος κοστίζει λιγότερο από τη γιατρειά
κι είπαν να με σκοτώσουν…

Τετάρτη, 18 Μαΐου 2022

Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.