Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

Σαν δεν μιλάς / Λιλή Βασιλάκη


Δεν σε υπομένω υπομονή και μέσα μου οργιάζω,
όταν τα μάτια του δεν δω, σάν ίσκιου σκια τρομάζω.
Φτεροκοπώ πουλί γυμνό στα κλώνια της οργής μου,
κι ακροβατώ στα βράχια της ψεύτρας αντοχής μου.
Σαν δεν μιλάς, μ ακούς; στον Άδη, σαν ρίγος ολισθαίνω
με μύρια άγχη τις χορδές του είναι μου υφαίνω...
Μέσα στο νου τα πιο σκαιά και σκάρτα αραδιάζω,
γίνομαι δήμιος της χαράς, το γέλιο αρμαθιάζω.
Έρπεται μέσα μου η σιωπή, την αντοχή ξεφτίζει,
πόνους και λύπες μαρτυρά και χαρακιές νοτίζει...
Σαν το αστέρι της αυγής μέσα στο χάος λιώνω,
Βυθίζομαι στα τάρταρα, και σαν το φέγγος σώνω...
Στο μανουάλι της ζωής, μονάχη μου ανάβω,
αφού δεν σ έχω πλάι μου, το όνειρο μου θάβω...
Μην ακουμπάς στου εμπαιγμού το άδειο προσκεφάλι,
γίνε χαρμόσυνη αυγή, μια ηλιαχτίδα, σάλι...
Γέμιζε φως το πάνδεινο της πλάνης όραμά μου.
Δυο λέξεις σου αρκούν, θα γίνει σέρα η καρδιά μου.
Και σαν θα ξυπνά το όνειρο, γλυκό μενεξεδένιο,
μέχρι τον έβδομο ουρανό μαζί σου θ ανεβαίνω!

"ταξίδι στο δρόμο της ουτοπίας"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.