Δευτέρα 20 Μαρτίου 2023

ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΩ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ / Πέτρος Τσερκέζης

 


Αυτό το πουλί μου πρόσφερε
Κελαηδήματα ανθών
Από το δέντρο της άνοιξης
Αυτό το κύμα κρύβει χίλια πρόσωπα
Πώς να διακρίνω
Το πνιγμένο πρόσωπό μου;
Ο καθρέτης πήρε φωτιά
Και ο καθρέφτης της θάλασσας
Είναι οι ταραχές του χρόνου
Με παλυροίες στεναγμών
Που ανεβαίνουν στο στέρνο του κόσμου
Ένα καράβι σήκωσε άγκυρα
Ένα χαντζάρι αστραπής
Έκοψε τους γάτζους του τρόμου
Αλλά έχω ακόμα τα σημάδια
Στη σάρκα μου σφραγίδα βαρβαρότητας
Τώρα απ’ τις ρωγμές
Φυτρώνουν άνθη και αστέρια
Στις γέφυρες που προσπάθησα να υψώσω
Θυσίασα τα άκρα μου
Ο καιρός με κυνηγούσε με φωτιές
βελούδα μιας πεταλούδας
Τύλιξα την αγάπη μου
Και τη χάρισα
Να μαλακώσω κάπως τις βασανισμένες ψυχές
Ο ήλιος στη δύση
Καίει της προφητείες του μέλλοντος
Με γάρζες από φεγγαρένιες νύχτες
Προσπαθώ να θεραπέψω τις πληγές μου
Ταξιδεύω στο άπειρο
Ταξιδεύω στη χώρα του πουθενά
Μεταναστεύω σε χρόνους αποτυχίας

Από την ανέκδοτη συλλογή «ΑΓΑΠΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ»
Από τον κύκλο «ΠΑΓΙΔΕΣ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.