Κυριακή 3 Απριλίου 2022

''Αν η αγάπη μου'' / Χρυσανθάκης Κωνσταντίνος


Αν η αγάπη μου ήταν φως κι άγριος καιρός
Θα ‘ταν Νοέμβρης, μήνας άστατος κι αντάρτης
Θα ‘ταν Βαρδάρης απ’ το δάκρυ μου αλμυρός
Αν η αγάπη μου ήταν φως κι άγριος καιρός
.
Αν η αγάπη μου ήταν φλόγα και εικόνα
Θα ‘ταν κερί, σε γκρεμισμένη εκκλησία
Θα ‘ταν αμάρτημα που λιώνει τον Χειμώνα
Αν η αγάπη μου ήταν φλόγα και εικόνα
.
Μα είναι δρόμος που βαδίζω να ξεχνάω
Την απουσία σε κάθε βήμα να μετράω
Και μαύρο ρούχο κάθε μέρα που φοράω
.
Αν η αγάπη μου ήταν πέτρα και λιμάνι
Θα ‘ταν φεγγάρι κι άστρο στη Μονεμβασιά
Θα ‘ταν αχάτης που ‘χα κρύψει στο Καπάνι
Αν η αγάπη μου ήταν πέτρα και λιμάνι
.
Αν η αγάπη μου ήταν άγαλμα και δέντρο
Θα ‘ταν λευκό χάδι κι αθάνατο πλατάνι
Θα ‘ταν δροσιά στου άδικου κόσμου μου το κέντρο
Αν η αγάπη μου ήταν άγαλμα και δέντρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.