Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

Ο άνθρωπος της προσφοράς / Ματέρη Κική



Μου προτείνουν όλοι οι  ποιητάδες
Γνωστοί τεμπέληδες ,γνωστοί δουλευταράδες
Να διαβάζω εύπεπτα, ευανάγνωστα ποιήματα
Να γράφω  απλά, δίχως να βγάζω χρήματα 

Ειμαιν άνθρωπος της προσφοράς 
Είμαι εδώ για σας 

Να κάθομαι την πλάτη  να σας χτυπώ 
Να περιμένω να ρευτητε σαν μωρό
Με έκατσε βαριά του Πλάτωνος η πολιτεία
Σκληρόδετοι τόμοι ,χοντρά βιβλία

Ειμαιν άνθρωπος της προσφοράς 
Είμαι εδώ για σας

Το γελωτοποιο της αυλής θα σας κάνω
Με τις δουλειές μου μπας και προκάμω
Να σας δώσω γέλιο ,χαμόγελα και χαρά
Μιας και είναι  ευκαιρία,θα σας πω χαζά

Είμαι άνθρωπος της προσφοράς 
Είμαι εδώ για σας

Πείτε μου φίλοι γραφιάδες , ποιητές 
Πως είναι να γεννήθηκες  σαν χθες 
Ένα, το χρόνο σου απρακτα σκορπας
Στέκεσαι χάσκεις και τον ουρανό κοιτάς

Ειμαιν άνθρωπος της προσφοράς 
Είμαι εδώ για σας 

Πείτε μου φιλήδονα ,φιλολογικά τερατα
Λόγος είναι  πως στο κεφάλι εχω κέρατα;
Είναι άκρως διασκεδαστικό στ'αληθεια
Να πεφτω να τσακιζομαι και να λέω παραμύθια 

Ειμαιν άνθρωπος της προσφοράς 
Είμαι εδώ για σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.