Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Γητευτές ονείρων



Ξάγρυπνη ακόμα μια νύχτα
μετράω τις ανάσες μου
μετράω τις πληγές μου
μετράω τις ώρες μου
Μα οι ανάσες δεν έχουν τέλος
κι οι πληγές είναι ακόμα εκεί
να σε θυμίζουν
Ώρες ατέλειωτες
ώρες θλιβερές
κι η μνήμη μου αβέβαιη
νιώθω πως μ' απατά
Ψάχνω τρόπο να ξορκίσω
όσα μέσα μου νιώθω
μα θλιβερές αποκαλύψεις
με κρατούν ακόμα ξάγρυπνη
Εκείνος ο κρυφός ατελεύτητος
πόθος που σιγοκαίει
κι εκείνο το όνειρο
που κρύφτηκε
πίσω από το πέπλο της νύχτας
ταλανίζουν το παγωμένο μου κορμί...
Αγάπη σε βαφτίζω τις νύχτες
με το δάκρυ μου
ακόμα μια φορά
και τ' όνομά σου ποτέ μου δεν ξεχνώ
Μέσα στην κολυμπήθρα τής ψυχής μου
σε κρατώ άσπιλο κι αμόλυντο
κι εσύ γητευτής
με παρασέρνεις σε ανίατα όνειρα
και σε δακρυσμένα φεγγάρια.
Πνίγω τις κραυγές εντός μου
φροντίζοντας να τυραννιέμαι
μέσα στην ηδυπάθεια της νύχτας
κρατώ μονάχα δώρο ανάμνησης
εκείνο το ανεκπλήρωτο όνειρο
κι ένα απομεινάρι μοναξιάς
να θυμίζει
παλιά ξεχασμένα λόγια
και ραγισμένες αναμνήσεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.