Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Ιχνηλάτες Ονείρων (απόσπασμα)






Γεννηθήκαμε στη Γη και γεννηθήκαμε άνθρωποι

Η ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΟΥ
δεν είμαι άπειρος
είμαι ανάπηρος

από κόσκινο να περάσεις τις υποσχέσεις
την απαίσια εικόνα της αγοράς
να δαγκώσεις ό, τι αγαπήσαμε
με στοργή ν΄ αγκαλιάσεις
τις προσπάθειες του χωριάτη
να φωνάξει γενέθλια


Είμαι ανάπηρος  εμπρός στο άπειρο

ΚΡΑΝΙΟ


Κρανίο τρανό
άλλοτε γεμάτο
να σε χαιρόμαστε
άλλοτε η άμπωτη
να σε αδειάζει
να΄ σαι για λύπηση
καταδέξου
 να σε βιάσει
ο ΛΟΓΟΣ

ΒΡΑΧΥΤΕΡΟ

Ένα βιβλίο ο κόσμος
οι σελίδες του ανορθόγραφες
ποτισμένες με αίμα
σε σχήμα κύκλου ο τρόμος
οι πράξεις του ανιστόρητες
ποτισμένες με αίμα

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΜΑΣ

Καθόντανε οι σοφοί
μετρούσαν αριθμούς
έφεραν ένα σακί
μα δεν χωράγαν οι αριθμοί
φέρανε κι άλλο σακί οι σοφοί
μα ούτε τώρα χωρούν οι αριθμοί
βάλανε τους αριθμούς πάνω από την  γη
κι αυτή τώρα αποδημεί.

ΚΛΕΨΥΘΡΑ

Πρώτο συνθετικό
ΚΛΕΒΩ
δεύτερο συνθετικό
ΨΥΧΗ
τρίτο
ΘΡΑΥΣΜΑ
ολοκληρωμένη η πρότασις
Κλέβω την ψυχή των θραυσμάτων

 ………………………………..

Να γεννήσω ξανά τον άνθρωπο από άνεμο γαλανόλευκο

ΡΙΠΙΔΙΑ

…………………………………………
………………………………………..

Δικαιολογίες που έκαμαν τον ήλιο
να ξεράσει το φως του
στα ριπίδια του ανέμου
όσοι και όσες
με το α στο θήτα
με το βυζί να έχει πάντα βήχα
βαυκαλίζονται με γλυκό του κουταλιού
ευτυχώς που την μοναξιά μου σκοτώνει
 ο ηλιάνεμος


ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ

ήχος κάτι ανάμεσα από ήλεκτρο και έλυτρο
έψαξα να σε βρω
 και όταν σε πλησίασα
μου γλίστρησες
άδρασα την ευκαιρία
να σε πιάσω
να ψηλαφίσω
τα μαλλιά σου
και μου ξέφυγες

δεν ήσουν εσύ
ήταν
το προσωπείο σου

 δεν μ΄ αρνιόσουν
τώρα με αρνήθηκες
μη μ΄ αρνηθείς παντοτινά.  


ΑΡΓΑΛΕΙΟΣ

Εγχειρίζομαι το μπλε σου να ξοδέψω
όχι για να μην σε βλέπω
μα, να, θέλει ο ήλιος
να πλουτογεννήσει
τώρα που υφαίνω στον αργαλειό μου
το βλέμμα σου
παρέα μου μια αγάπη ηλιαχτίδες
φιλόσοφοι κυκλάμινα
 γνώσης κρίνα
κήπος ο δικός σου κήπος
ο κόσμος σου.

ΒΥΘΟΣ 

Πιάσε μου το χέρι
κράτα με
 σε κρατώ κι εγώ
ο μενεξεδί σου βυθός
χρωμάτισέ με
σε δειλινό
μπορείς;

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ i

Απόψε δεν έχει ουρανό
τον κλείδωσα
 απόψε δεν έχει αστέρια
τα μπλόκαρα
 για να μπορέσεις να δεις
 στην ίδια ευθεία τη δημιουργία
και τη γέννησή σου
σε φιλώ
εγώ ο άνθρωπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.