Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Γιατί


Χαίρομαι να είναι μια ανηφόρα η ζωή μου γιατί έτσι έχω σκοπό και ύπαρξη
Χαίρομαι να κουράζομαι να πονώ γιατί ξέρω ότι είμαι ζωντανός
Χαίρομαι την δυστυχία μου γιατί δεν θα νιώσω την ευτυχία όταν έρθει
Χαίρομαι να κάνω λάθος γιατί έτσι θα μάθω
Χαίρομαι να με χαστουκίζει η ζωή γιατί μαθαίνω τι είναι να κτυπάς
Χαίρομαι να κλαίω γιατί νιώθω άνθρωπος Χαίρομαι την θλίψη μου γιατί εγώ την δημιούργησα
Χαίρομαι την μοναξιά μου γι'αυτό και σε ψάχνω
 
Λυπάμαι που η ζωή μου είναι μια ανηφόρα γιατί αξίζω να είμαι πρώτος
Λυπάμαι που κουράζομαι και πονώ γιατί αν συνεχίσω θα πεθάνω
Λυπάμαι για την δυστυχία μου γιατί θα μου φανεί η ευτυχία λίγη όταν έρθει
Λυπάμαι για τα λάθη μου γιατί κάποιους πλήγωσα
Λυπάμαι που με χαστουκίζει η ζωή γιατί φοβάμαι μην την μισήσω
Λυπάμαι που κλαίω γιατί δεν αξίζει σε κανέναν άνθρωπο
Λυπάμαι για την θλίψη μου γιατί εγώ φταίω
Λυπάμαι για την μοναξιά μου γι'αυτό και σε ψάχνω

Λυπάμαι που χαίρομαι γιατί δεν σε βρήκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.