Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Θα σταθώ στον Εαυτό μου απέναντι

Με ένα διάδημα αστεριών στο κεφάλι μου,
κάποιες φορές Υπνοβατώ και Χορεύω
στα Σαλόνια των Πόθων και του ΄Ερωτα,
ή στους Ολάνθιστους Κήπους τ' Απρίλη,
που είναι Πνιγμένοι στις Μοσκοβολιές και στη Γύρη,
μακριά από λάμψεις Μελαμψές
και τους Θολούς Καθρέφτες της ζωής.
Με του Μνημονικού μου το κλειδί,
προσπαθώ ν' ανοίξω το συρτάρι
με τις Λευκές μου Αναμνήσεις,
γιά να γίνω ξανά παιδί
και να ζήσω,
τις στιγμές που μου άρπαξε
ο Αδίσταχτος Χρόνος,
γιά να τις σκορπίσει Αστόχαστα,
στης Παραφοράς τους Κόκκινους ΄Ανεμους.
Κι όταν τελειώσει η Υπνοβασία μου αυτή
και η Περιπλάνησή μου στις Μνήμες,
θα σταθώ στον Εαυτό μου απέναντι
και θα του ζητήσω Επίμονα,
να περάσουμε Μαζί Ευχάριστα και Ανέμελα,
της ζωής μας το Ελάχιστο Υπόλοιπο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.