Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

AΠΟΥΣΙΕΣ

Κάθε φορά 
πού άνοιγα το απουσιολόγιο 

των χαμένων Ζωών ,

μετρούσα 
κι από μιά μουντζούρα θολή ...

Μετρούσα 
κι από μία απουσία ...

Μιά απουσία ,

πού θα ερχόταν πάντα 
να μου στοιχίωνει τα όνειρα ,

πού θα `κλεβε 
κάθε ελπίδα 

και θα στερούσε
ότι κι αν πόθησα ,

πού μ` άφησε 
σκιά γερασμένη , πιά ,

να με γυρεύω 
μέσα στον χρόνο ...

Να γυρεύω 
δικές μου στιγμές ,

ειικόνες , πού έζησα ...

Εικόνες πού ίσως ,

αν δεν ήμουν απών 
θα τις ζούσα ...

Λέξεις πού είπα
πού έγραψα ...

Λέξεις πού ισως ...

Θα είχα γράψει 
ίσως και θα είχα πεί ,

αν η φωνή μου
δεν ήταν απούσα ...

- Απουσία -

Πάντοτε και παντού 
μονάχα μιά απουσία ,

Πού έγραφε όπου έβρισκε
τ` ονομά μου , με μαύρο μελάνι 

στο τίποτα ...

1 σχόλιο:

Μαρία Νάντη είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΧΑΡΑ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΤΕ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΕΧΩ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ...ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟ ΝΕΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Κάθε φορά
πού άνοιγα το απουσιολόγιο

των χαμένων Ζωών ,

μετρούσα
κι από μιά μουντζούρα θολή ...

Μετρούσα
κι από μία απουσία ...

Μιά απουσία ,

πού θα ερχόταν πάντα
να μου στοιχίωνει τα όνειρα ,

πού θα `κλεβε
κάθε ελπίδα

και θα στερούσε
ότι κι αν πόθησα ,

πού μ` άφησε
σκιά γερασμένη , πιά ,

να με γυρεύω
μέσα στον χρόνο ...

Να γυρεύω
δικές μου στιγμές ,

ειικόνες , πού έζησα ...

Εικόνες πού ίσως ,

αν δεν ήμουν απών
θα τις ζούσα ...

Λέξεις πού είπα
πού έγραψα ...

Λέξεις πού ισως ...

Θα είχα γράψει
ίσως και θα είχα πεί ,

αν η φωνή μου
δεν ήταν απούσα ...

- Απουσία -

Πάντοτε και παντού
μονάχα μιά απουσία ,

Πού έγραφε όπου έβρισκε
τ` ονομά μου , με μαύρο μελάνι

στο τίποτα ...

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.