Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

Αντίφαση / Ρούλα Γαλάνη


 Ναι! με καίει το κλάμα των παιδιών…
Κάθε που ανυπεράσπιστο αργολιώνει.
Το σίδερο αιμορροεί.
Έτσι κατανοώ, πώς πλάθεις άνθρωπο
                                     από σκόνη.
Γίναμε αντίπαλα στρατόπεδα
               και μας κατέθλιψε η οργή.
Πού να βρούμε τα μονοπάτια της καταλλαγής
                                      με τη συγνώμη;
Σ’ έναν άξονα οι ρόδες της πορείας μας.
Η μια απ’ την άλλη, με αντίστροφη τροχιά.
Εμείς σταματημένοι στο Μηδέν.
                    Στο φέρετρό μου.
Βλέπω ξεκάθαρα το μέγεθός μου
              στην στίξη της μελάνης.
Χθες μόλις αναπαύτηκα
         στο φέγγος της απειρότητας.
Γιατί δίψασα, πόθησα, αγαλλίασα
                           με την ανατολή σου.
Διαίρεσέ με να την ασπάζομαι
                      με τα μοιράσματά μου,
αν δεν υπάρξει άλλος κανείς.
Εσύ ’σαι τρεις κι εγώ μονάδα.
Μόνο που έχω πολλές φωνές να σε καλούν
                         απ’ της ψυχής μου τη χαράδρα.
Γιατί τις πήρα μέσα μου.
                Τις κουβαλάω στο δάκρυ.
Κι εσύ μιλάς την ίδια γλώσσα και μ’ ακούς.
                                           Ξέρω! Με θες.
Μόνο μ’ αυτό θα σαββατίσει η κούρασή μου,
σαν χρυσαλλιδωθεί η υπνοκάμπη που έγειρε
στο άνυσμα που ετοίμασες τόπο, να την δεχτείς.
Βόηθα το πλάσμα σου Αγαθέ, να μη σε χάνει.
Ω! Πέποιθα επί τω Λόγω σου κι είσαι αληθής.


Έπαινος στον 6ο λογοτεχνικό διαγωνισμό ποίησης ΒΡΑΒΡΩΝΙΑ 2016 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.