Τρίτη 16 Μαΐου 2017

[Σκοτεινό δωμάτιο] της Αθανασίας Γιασουμή

Σκοτεινό δωμάτιο
χειμερινής πρωίας. 
Η μέρα κατεβαίνει τα σκαλιά της Αγίου Νικολάου
με ένα πλαστικό ποτήρι καφέ.
Την είδα πριν λίγο στον καθρέφτη μου
να ρίχνει στ’ όνειρο νερό
να σκουπίζει το ξύπνημα από το είδωλό μου.
Την οδήγησα, έπειτα, στο σαλόνι
τοποθέτησα στο ένα χέρι της το σημειωματάριο
(δώρο αγαπημένου φίλου περασμένων εποχών)
στο άλλο χέρι της ένα μολύβι αχνής συγγραφής.
Της έδωσα το κεφάλι μου
ξεκίνησε να σκέφτεται σαν εγώ
κοίταζε με τα μάτια μου
άκουγε με τ’ αυτιά μου
έγραφε με τις λέξεις μου.
Ζήλεψα. Δεν ήμουν πια μοναδική όπως νόμιζα.
Το ποίημά μου μπορούσε να το γράψει οποιοσδήποτε.
Κατάπια τα ένσικτά μου προτού με καταπιούν εκείνα.
Η μέρα ανέβαινε τη σκάλα του εγώ μου.
Γινόταν μια φορά το αντίστροφο.
Τι ανακούφιση! Επιτέλους, μπορώ να κοιμηθώ
χωρίς τον ήλιο μου. Χειμωνιάζει νωρίτερα τα βράδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.