Τρίτη 14 Ιουλίου 2020

Μενέλαος Λουντέμης: περνοῦσα τὶς μέρες μου, μὲ τὰ χρώματά μου τακτοποιημένα.





Πρόοδος

Τα δάκρυά μας πουλιούνται στη Λαχαναγορά
και κανείς δεν τ΄ αγοράζει.
Ξεχνούνε πως και τα λάχανα
με δάκρυα αγοράζονται κι εκείνα.

Άλλοτε είχε πέραση κι ο ιδρώτας.
Μα τώρα χύνεται στο δρόμο
και κανείς δεν τον μαζεύει.
Με κάτι τέτοιες «εκκρίσεις ντεμοντέ»
θ΄ ασχοληθούμε τώρα;

Εμείς ζούμε στον αιώνα της Δόξας!
Με ηλεκτρονικούς εγκεφάλους
με ηλεκτρονικούς Δασκάλους
ηλεκτρονικούς συζύγους
ηλεκτρονικούς εραστές.

Με τη φόρα που πήραμε – αύριο
θα ΄χουμε κι ηλεκτρονικές μητέρες!
Που θα γεννάνε… νούμερα.
Ψόφια, αλλά σοφά!

**

Μ μι μέρα...
Μι μέρα -φίλοι μου καλοί-
να σταχτ σύννεφο φησε τν ορανό του
κι
πεσε στ κάμαρά μου.
Κα
τότε... λα... χασαν τ χρμα τους.
Η Θλίψη
γινε σταχτιά.
Σταχτι
κι η χαρά.
Σταχτ
ς κι ρωτας.
Κα
σταχτύς -λίμονο- κι ο Θάνατος.
Σειρνα, σύ...
σ πο τά βαψες λα.
Πο
τ᾿ λλαξες λα,
γιατί δ
ν φηνες τ Θάνατο
-τουλάχιστον α
τόν-
ν
μ πάρει μ τ᾿ ληθινό του χρμα;

**

σταχτς θάνατος

Θαρροσα ς τώρα -φίλοι μου καλοί-
θαρρο
σα ς τώρα...
π
ς λα τ πράματα
βαδίζουν στ
γ
μ
τ ληθινό τους χρμα.
Χαρ σπρη.
Θλίψη χλωμή.
ρωτας ρόδινος
Ο Θάνατος μα
ρος.
τσι θαρροσα...
Κα περνοσα τς μέρες μου,
μ
τ χρώματά μου τακτοποιημένα.
Με τα
νειρά μου συγυρισμένα.
Μ
τ ποιήματά μου καθαρογραμμένα...
Γιατ
τσι τά βλεπα.
τσι νόμιζα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.