Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020

ΤΡΑΓΟΥΔΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΥΚΝΟΥΣ* / Ασπρόπουλος Λευτέρης


Μ’ ένα τίποτα έζησα
άσβεστο λιανοκέρι
σε μανουάλι χωμάτινο
εξομολογητής άγιος δε βρέθηκε κατάματα να κοιτάξει
τι Ερινύες! τι ανταλλάγματα μου έταξαν
κοιμήσου ήσυχα Θαλασσένια μου
το γλυκοχάραμα θ’ απλώνουμε κοχύλια.
Έδειχνα την ανάγκη που μου ερχόταν άρμη
διάτορο σκαρί
σε τραβέρσο μόνιμο
θεριακλής άνεμος δεν τόλμησε κατάπλωρα να χτυπήσει
τι Σειρήνες! τι προσχήματα μου προέβαλαν
κοιμήσου ήσυχα Νεφελένια μου
την αυγή θα φυσούμε δανδέλια.
Γεννήθηκα για να χω τόσα
σπάταλος ζητιάνος
σε έκσταση ουμανιστική
ανένδοτο γιουρούσι που δε διανοήθηκε ποτέ να κοπάσει
τι Πλειάδες! τι αστέρια μου κατακρήμνισαν
κοιμήσου ήσυχα Ταξιδένια μου
το πρωί θα στεριώνουμε απειρότητες.
Ο ουρανός μου είναι βαθύς κι ανάλλαχτος
δε χορταίνω να εξιστορώ τ’ αυτονόητα
ναι, υπάρχει κακό, αδικία, υπάρχει και θάνατος
υπάρχει ο πόνος, μα υπάρχει κι ελπίδα
κι όσο υπάρχεις εσύ θα υπάρχει και έρωτας
θα υπάρχουν παιδιά που τσαλαβουτάνε σε λίμνες
το μέλλον υπερασπίζομαι με νανουρίσματα
τραγουδώ για όσους γεννιούνται αδιάκοπα
και για όσους περήφανα σβήνουν
τραγουδώ για τους εκλεκτούς που ονειρεύονται
τραγουδώ… τραγουδώ για τους κύκνους.
- Λευτέρης Ασπρόπουλος
* [Κάθε στροφή ξεκινάει με στίχο του Οδυσσέα Ελύτη]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.