Σάββατο 11 Ιουλίου 2020

Αλεξάνδρα Μπακονίκα: Στον κόσμο είδα, έπαθα, αναλογίστηκα.



 Ο ΧΟΡΟΣ

Σ' έφερα στο νου μου καθώς χόρευα
και σκέφτηκα με με τι φλογερότητα,
με τι παλμό θα χόρευες
και τι καημούς θα σκόρπιζες.
Σ' έφερνα μπροστά μου
και πέρασα όλη τη λαγνεία μου για σένα
σε κάθε μου βήμα .
**
ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ

Δεν ήταν αρκετό που όλο το βράδυ
στον ύπνο μου σ΄ ονειρευόμουν.
Μόλις ξύπνησα, με τη φαντασία μου
εφόρμησα στο στόμα σου κι ατέλειωτα το φιλούσα.
Με τη φαντασία μου εφόρμησα
να προσεταιριστώ την ικμάδα σου.
Συντελέστηκε ο εκούσιος προσηλυτισμός μου
να σε λατρεύω

**
ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ

Η ακτινοβολία του Πολιτιστικού Κέντρου
με το εξαιρετικό επίπεδο των εκδηλώσεων
οφειλόταν, κατά κύριο λόγο, στον εραστή της
που το διηύθυνε.
Σε σύγκριση μαζί του ως προς τις γνώσεις,
τη διαίσθηση και την πνευματική καλλιέργεια
ήταν αντάξιά του.
Τη δέχτηκε στο πολυδαίδαλο κτίριο.
Της έκανε ξενάγηση στην καινούργια πτέρυγα
με τις αίθουσες συνεδρίων και τις βιβλιοθήκες.
Ήθελε να την εντυπωσιάσει με την αισθητική,
την αίγλη του χώρου.
Με φροντίδα, με σεβασμό την ξενάγησε.
Η σαρκική έλξη άοκνη,
αλλά και μια απροσδιόριστη ένταση
χαρακτήριζε τη σχέση τους:
ποιος θα καταγοητεύσει, θα κυριαρχήσει στον άλλο
έστω και με ένα μικρό προβάδισμα.
Απολάμβαναν την ένταση.
Η ξενάγηση ένα μέρος των εντυπώσεων.

**

Στον κόσμο είδα, έπαθα, αναλογίστηκα.
Προστρέχω, υμνώ τη χαρά,
γιατί από τον ζόφο της δυστυχίας
έχω περάσει.
Και η καρδιά τις δικές της μάχες έχει να δώσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.