Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018

Τὸ ἀνθεκτικὸ μου φρᾶγμα / Ιωάννης Μασμανίδης

Τὸ ἀνθεκτικὸ μου φρᾶγμα
Ὑποχωρεῖ
Γίνανε ραγισματιὲς οἱ διαβρώσεις
Μικρὴ γῆ μὲ κόλαση μεγάλη γύρω μου
Κινῶ μιὰ φράση σου ἀγαπημένη
Μέσα της
Κρύβομαι
Ὅμοια μὲ τὸν ἦχο ἀπὸ σπασμένα ὄστρακα
Καὶ μέσα της
Ἠχεῖς
Θρηνοποιεῖς τὸν οὐρανὸ μου
Ἀπεγνωσμένα βήματα κάνω
Σωπαίνω
Ἀλλὰ ἡ κραυγὴ μου
Γυάλινο ἐρημητήριο φτειάχνει
Τὴν Ἀπώλειὰ σου μαρτυρεῖ
Ἀπελπισμένα
Μύχιους οἴστρους μέσα μου
Στηθοσκοπεῖ
Μικροὺς σεισμοὺς εὔφρανσης
Στὸν ποιητικὸ λυγμὸ μου
Θυμιατήρι ἀναμμένο ἡ λύπη σου
Περιδινεῖ τὴν ψυχὴ μου
Καθαγιάζει τὸν πόνο
Εἰς βάρος μου σκευωρεῖ ξανὰ
Μέσα ἀπὸ τὰ σβηστὰ παράθυρα
Σκουριασμένα ἀσημικὰ τῆς μνήμης σου
φωσφορίζουν ἀκόμη
Σπασμένα ἀγγίγματὰ σου
Μάταιες ἁφὲς
Στὸ τεφρὸ μου
Κι ὁ πόνος
Σὲ κάτι παλιές πληγὲς σου
Στὴ μοναξιὰ τῆς μοναξιᾶς μου μέσα
Μὲ στροβιλίζει
Ἄδικα φεύγω
Ἡ ψυχὴ δὲν ἀκολουθεῖ
Σκάφτηκε
Σωρεύτηκε κόκκινο χῶμα πολὺ
Κοντεύει νὰ τσακιστεῖ τὸ στηλιάρι
Γιὰ λίγη ζεστασιὰ
Στὸ θυμωμένο ψάξιμο τῆς παλάμης μου
Στὸ ἄδειο σχῆμα σου
Χιμαιροκυνηγὸς
Καθὼς σκιὰ
Κινῶ μιὰ φράση σου ἀγαπημένη πάλι
Μέσα στὴ μοναξιὰ τῆς μοναξιᾶς μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.