Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσ/νίκης : Βραβεία 1970


Α’ βραβείο: «Αδέλφια μου αλήτες πουλιά» (Γιάννης Βογιατζής / στ: Ηλίας Λυμπερόπουλος – μ: Τόλης Βοσκόπουλος)
Β’ βραβείο: «Εσπερινός» (Τώνης Στρατής / Γιώργος Χιντίρης – Γιώργος Παπαδάκης)

Γ’ βραβείο: «Σαν προσευχή» (Πάνος Κόκκινος / Γιάννης Καστρινός)


****
Α’ βραβείο: «Αδέλφια μου αλήτες πουλιά» Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος

Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά
κι εγώ σαν κι εσάς στους ανέμους
γυρεύω χαμένα φιλιά.
Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά.

Όποιος εξόδεψε
γι’ αγάπη την καρδιά του
έβαλε μόνος του
φωτιά στα όνειρά του.
Ανάμεσα στ’ άστρα γυρεύει
χαμένα τραγούδια, φιλιά.
Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά

Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά
μονάχος τη νύχτα και γύρω βροχή
τα χαμένα φιλιά.
Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά.

Όποιος πληγώθηκε
βαθιά στα φυλλοκάρδια
χάνεται, χάνεται
στου πόνου τα σκοτάδια.
Ανάμεσα στ’ άστρα γυρεύει
χαμένα τραγούδια, φιλιά.
Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά.

μπορείτε να το ακούσετε: https://www.youtube.com/watch?v=l6znyHjLU5Q


****

Β’ βραβείο: «Εσπερινός» (στίχοι:  Γιώργος Παπαδάκης)

μπορείτε να το ακούσετεhttps://www.youtube.com/watch?v=-8zasjJ6-w8


****

Γ’ βραβείο: «Σαν προσευχή» ( στίχοι: Γιάννης Καστρινός)



Ένας Ήλιος γεμάτος μάτια
χρόνια ψάχνει σε τούτη τη γη
στις καλύβες της και στα παλάτια
έναν άνθρωπο δίχως πληγή.

Κομματιάστηκε η πλάση σου
ακέρια Θεέ μου φτιάξτην ξανά απ’ την αρχή.
Δεν υπάρχουν ανθρώπινα χέρια
να σου κάνουνε μια προσευχή.
Γίναν βόμβες και σφαίρες τ’ αστέρια
και μας κάψανε και μας κάψανε την ψυχή.

Μέρα νύχτα βροντούν κανόνια
του πολέμου σκορπούν την κραυγή
και του κάκου γυρεύουν τ’ αηδόνια
έναν άνθρωπο δίχως πληγή.

Κομματιάστηκε η πλάση σου
ακέρια Θεέ μου φτιάξτην ξανά απ’ την αρχή.
Δεν υπάρχουν ανθρώπινα χέρια
να σου κάνουνε μια προσευχή.
Γίναν βόμβες και σφαίρες τ’ αστέρια
και μας κάψανε και μας κάψανε την ψυχή.

Την ψυχή την ψυχή.

μπορείτε να το ακούσετε: https://www.youtube.com/watch?v=T79lDt6mdbA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.