Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Ανοιχτοί Χώροι

Το στόμα μου στο στόμα σου. Τώρα έρχεσαι στα λόγια μου.
Είμαι εγώ, αυτός που κάποτε σε έπεισε να διεκδικήσεις την υποταγή σου.
Είσαι εσύ.
Αν θυμάσαι καλά έχουμε συναντηθεί από παλιά εκεί έξω.
Μέσα στην εγκαρδιότητα του φόβου, την αδιαλλαξία του κανονικού.
Την ατάλαντη χαρά του όχλου, την καταβεβλημένη πραγματικότητα.
Θυμάσαι;
Εγώ θυμάμαι. Το πρόσωπό σου. Παρόμοιο με το δικό μου.
Θυμάμαι ο ένας να ακολουθεί τον άλλον έως το σπίτι του.
Και εκεί να παίρνουμε τις θέσεις μας πίσω από τον καθρέπτη.
Άφωνοι και πρόστυχοι, εκμαιεύοντας μισόλογα και κακότεχνες απολογίες.
Ερωτευμένοι με τις δικαιολογίες μας, έχοντας τις τσέπες γεμάτες πάντα χρόνο
Και αποδείξεις, κυρίως αποδείξεις ότι δεν φταίξαμε εμείς. Αλλά εγώ έφταιξα.
Και τώρα σε αφήνω μόνο σου να κοιτάς ότι λείπει. Αυτό πάντα κοιτούσες.
Την απουσία σου. Μην ντρέπεσαι να το παραδεχθείς δεν είναι κανείς εκεί.
Ή είναι;
Πρόδοσε την μέθοδό σου πριν προδοθείς από αυτήν. Κατανόησε την το ίδιο κάνει.
Ποιος κρύβεται πίσω από την μέθοδο; Ποια αναρχία την εξηγεί; Ποια τραγωδία;
(...)
Άλλωστε καθένας έχει το δικό του τρόπο να δηλώνει.
Την ευγνωμοσύνη του για την τύψη του θανάτου.
Αυτός εδώ είναι ο δικός μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.