Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Τανγκό

Γρήγορα πιο γρήγορα η ζωή εξαφανίζεται
Δεν σκοπεύω να με σώσω όπως σκέφτεσαι
Τα συστατικά του Τανγκό είναι ίδια με του Ταό
Ο χορός βρίσκεται ανάμεσα στα βήματα
Όχι στο σημείο που πατάς
Οποιαδήποτε άλλη σκέψη θα σε φέρει σε άβολη
Θέση
Η επόμενη κίνηση θα δείξει πολύ καλά ποιος είσαι
Δεν θα έχεις καν κουράγιο
Θα συνεχίζεις για τους άλλους
Έτσι σαν τρόπος ζωής.
Οι άλλοι
Θα με δουν η με έχουν δει-δεν έχει σημασία
Αποκτάει όμως ξέρεις
Όσο το πράγμα χειροτερεύει,
Ξαφνικά με βλέπουν
Και το όλο πράγμα δεν σώζεται.

Ήμουν κάποιος άλλος εώς εδώ

Η αλήθεια είναι ότι εγώ δεν φαίνομαι παρά
Σε ότι βλέπω.
Είμαι η γυναίκα που ποθώ
Η τελευταία βόλτα πριν επιστρέψω σπίτι
Κάτι όμορφο και απαραίτητο
Που δεν ξέρω με τι να το συνδυάσω
Κάτι καλό που δεν θα γίνει
Το φαγωμένο μου μυαλό
Η γνωστή του φήμη
Η καθημερινότητα μπλεγμένη στα πόδια του νου
Ότι αγαπώ και γίνεται παλιό
Τα λαμπερά μάτια κάποιων ανθρώπων
Τα ρωτάω
Παρακολουθώ όσα μπορώ
Μένει μια νύχτα μου λένε όλοι
Το ίδιο πιστεύω και εγώ
Αλλά γιατί κάνεις έτσι
Γιατί δεν θέλω
Και δεν θέλω να νυχτώσει
Και δεν θέλω να νυχτώσει
Τα πιο υπέροχα πράγματα δεν συμβαίνουν ποτέ

Είναι ένα κομμάτι μου που δεν το ξέρεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.