Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσ/νίκης : Βραβεία 1966


Α’ βραβείο: «Πανηγύρι» (Κλειώ Δενάρδου – Μαίρη Αλεξοπούλου / Γιώργος Μαυρομουστάκης – Κώστας Κλάβας)




***


Β’ βραβείο: «Δώσε μου» (Ζωή Κουρούκλη – Αλεξάνδρα Μπιλίκα / Ηλίας Ηλιόπουλος – Ζακ Ιακωβίδης)



στίχοι: Ηλίας Ηλιόπουλος


Δώσε μου μια λέξη σου να την κάνω τραγούδι,
δώσε μου ένα βλέμμα σου να το κάνω πρωί,
δώσε μου λίγο άρωμα να το κάνω λουλούδι,
δώσε μου την ανάσα σου να την κάνω ζωή.

Δώσε μου λίγο σήμερα να το κάνω αιώνες,
δώσε μου λίγο αύριο να το κάνω ελπίδες,
δώσε μου λίγη άνοιξη να χαθούν οι χειμώνες,
δώσε μου την αγάπη σου, τη γλυκιά καταιγίδα.

Δώσε μου την ανάσα σου να την κάνω ζωή.

Δώσε μου λίγο σήμερα να το κάνω αιώνες,
δώσε μου λίγο αύριο να το κάνω ελπίδες,
δώσε μου λίγη άνοιξη να χαθούν οι χειμώνες,
δώσε μου την αγάπη σου, τη γλυκιά καταιγίδα.

Δώσε μου, δώσε μου, δώσε μου την αγάπη σου.



***



Γ’ βραβείο: «Ποτάμι» (Κλειώ Δενάρδου – Λίτσα Σακελλαρίου / Ηλίας Ηλιόπουλος – Πάνος Καψοκαβάδης – Μενέλαος Σπάθης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.