Κυριακή 13 Μαΐου 2018

Αφήστε με να πενθήσω / Μάκης Τζιλιάνος



Αφήστε με να πενθήσω την απουσία μου,
Αυτή η πόλη δεν κατοικείται από αναστεναγμούς!

Οι ζωντανοί δεν βλέπουν την παρουσία μου.
Οι πεθαμένοι δεν άφησαν το ρίγος τους στην μνήμη.
Σε αιολικά πάρκα βιδώνουν την οργή μας
κι είναι των μύλων η περιστροφή μια θερμή ακινησία.

Δεν μπορώ να σηκώσω παιδικά όνειρα
στο φθαρμένο σώμα που δυσανασχετεί
με χαλαρές κινήσεις στην υγρασία.
Η κλίμακα επιθυμίας  δεν συνταράζει τις αισθήσεις!

Αφήστε με να πενθήσω την υπόλοιπη υπόστασή μου
ανάμεσα στους πεθαμένους του παρόντος.
Το χθες βόγγει μέσα στην απουσία μου.
Η μνήμη πάει περπατώντας κουτσά στο νεκροταφείο.

Ρυμουλκώ το χαμόγελό σας στην οδύνη μου.

Τ’  αυλάκι ενός σαλίγκαρου
                    μήτε ποτάμι γίνεται
                    μήτε λεωφόρος.

Πόνου σκιές είναι τα ίχνη των παπουτσιών μου στον ήλιο.
Το μυαλό μου έχει τις χαραξιές τους,
κι είναι η φωνή μου ανήκουστη
                    στο άδειο χάος που υπάρχω.

Αφήστε με να πενθήσω τις ισορροπίες της μετοικεσίας μου
από την πόλη της απουσίας μου
                    στο παρόν ενός θανάτου .

Η απελπισία είναι μια γέφυρα
που δεν μετριέται με δρασκελιές.
Η γέφυρα δεν ενώνει δυο κόσμους,
ο ένας χάνεται στην άκρη της.

Οι πεθαμένοι δεν ακούνε το ξύσιμο των τζιτζίκων στις ελιές
Τα τζιτζίκια δεν ξέρουν την φωνή τους, είναι κουφά.
Κι εγώ πενθώ, οδοιπορώντας στο μονοπάτι του ήχου τους
κι εγώ πενθώ ταξιδεύοντας χωρίς προορισμό
                    στην επιφάνεια της λήθης!

Αφήστε με να πενθήσω στην αυταπάτη του αντικατοπτρισμού
όσο έχω δύναμη να κυλάω σα στεφάνι, το μηδενικό της ύπαρξής μου
στον ζεστό εναγκαλισμό του ήλιου.
Η αγνωσία του παρόντος στην γκριμάτσα ενός χαμόγελου
                    Σας καλημερίζει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.