Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Δύο (2) ποιήσεις της Αγγελικής Γραφάκου

Σημεία των καιρών
------------------------17-6-2015


Έχω μια θλίψη μόνιμη.
και δεν με αποχωρίζεται..
μα γιατί γίνεται αυτό,
αφού της αρέσει να κλαίει μονάχη;
Σαν φίλη άσπονδη
μου αφοσιώνεται.
Υποκρίνεται πως μ' αγαπά
γιατί συνέχεια δίπλα μου είναι..
Αρχίζω να φοβάμαι θαρρώ,
μην μπεί στο είναι μου
και με κατασπαράξει.
Ταυτίζεται σχεδόν σιωπηλά,
ύπουλα σαν αρρώστεια
χωρίς συμπτώματα,
που όμως με σκοτώνει..
Σημεία των καιρών να πω πως είναι;

***

Το ρυτιδάκι
--------------8-6-2015

Μα πόσες παρεμβάσεις κάνει
ο χρόνος στο πρόσωπό μου;
ένα ρυτιδάκι ξεπρόβαλε εμπρός μου
κάτω αριστερά κοντά στο πιγούνι.
-Μην πας σε πλαστικό-
εχτές εγέλασα πολύ
εχόρτασ' η ψυχή μου.
Πότε νυχτώνει
και πότε ξημερώνει;
Α..τι όμορφη που είμαι!!
-μη πεις κακό και ασχημήνω-
Μα πόσες παρεμβάσεις ακόμα
θα κάνει ο χρόνος που περνά;
Ο έλεγχος εχάθη..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.