Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ



Ούτε και απόψε περίμενα
Να σε αγγίξω 
Μωρό μου
Και ρώταγα τον Τειρεσία
Των σαράντα κελιών
Της πόλης μας
Αν θα σου επιτρέψουν

Να έρθεις
Να βγεις από το κελί
Του πόνου
Από τη σκλαβιά.

Ώρες ολόκληρες μέσα στη νύχτα
Μόνος μου
Εδώ στα βράχια
Χωρίς ελπίδες
Ακούγοντας τα τικ-τακ
Του ρολογιού μου
Τα αμέτρητα
Της κουρασμένης μου καρδιάς
Που μιμείται τώρα
Τον παφλασμό των κυμάτων
Εδώ στα ηλιοκαμένα βράχια
Των Αγίων Σαράντα.

Στο ίδιο μέρος και απόψε
Εδώ που μας βρήκε η Αφροδίτη
Εκείνο το βράδυ
Αγκαλιασμένους
Κυνηγώντας το φεγγάρι
Από ζήλια
Να φύγει
Να βασιλέψει πίσω από τα βράχια
Του ερωτά μας.
Και ήρθες αγάπη μου.

Ήρθα ψυχρούλα μου
Για πάντα
Όχι
Δεν θα παίξω το ρόλο της Ιφιγένειας
Να θυσιαστώ
Για τη φορά των ανέμων
Για τη νίκη του "Αγαμέμνονα"
Του καιρού μας
Δε θα θυσιάσω την αγάπη μας
Τον ερωτά μας
Αστέρι μου
Για τον κόκκινο γίγαντα της απάτης
Του δαίμονα.

Μαζί θα ξαναδούμε το φεγγάρι
Που δεν θα θέλει να βασιλέψει
Που δεν θα θέλει να φύγει από κοντά μας
Γιατί και αυτό ζηλεύει
Την ευδαιμονία μας
Τους ψίθυρους μας
Που μαζί με τα κύματα
Γίνονται μελωδία
Ανείπωτη
Σαν αυτήν όταν ομιλούμε την Ελληνική
Τη γλώσσας μας
Που οι Ρωμαίοι την ονόμασαν
Γλώσσα των ΑΓΓΈΛΩΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.