Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ


Σκέφτομαι συνέχεια…
Σκέφτομαι αν κάνω καλά
που σκέφτομαι
Και ας χάνω τον ύπνο μου
σκεφτόμενος
Και για τον κροκόδειλο ακόμα
Του Ρέθυμνου
Και ευχαριστώ το βοηθό μου,
Τη πένα μου
Που γέρασε και αυτή γράφοντας
αυτά που σκέφτομαι
Για όλα
Τα στραβά
Τα ανήθικα
Τα απάνθρωπα.

Ξεχάστηκα όμως
Που είμαι ασήμαντος
Που είμαι ένα τίποτα.
Αργά συνήλθα
Από το λήθαργο
Απ’ το όνειρο που έβλεπα
Πως ήμουν βασιλιάς
Και σαν τέτοιος
Έπρεπε να σκέφτομαι
Για την πατρίδα
Για το λαό
Για όλα και για όλους
Δίκαια όμως.
Και ενώ σκεφτόμουν
Όχι σαν βασιλιάς βέβαια
Γιατί δεν είχα κεφάλι
Να κληρονομήσω σαπίλες
Και ούτε έχω.
Σκέφτηκα:
Μακάρι να είχα
Όχι και ακαδημαϊκό
Όχι λαϊκίστικο…
Τέτοια υπάρχουν πολλά
Αλλά δε σκέφτονται
Για να σκοτώνουν την ώρα τους σκέφτονται…
Αλλά και τι τους χρειάζεται
να σκεφτούν;
Σάμπως σκέπτεται ο βασιλιάς;!
Γι αυτό και σκέφτομαι εγώ
Κι εσύ, και αυτός
Και ας είμαστε τίποτα,
Όλοι σκέφτονται σήμερα,
Και ας μην είναι ακαδημαϊκοί
Σαν τον Καραθοδωρή
Δεν μας χρειάζονται τέτοιοι
Γι αυτό και τον διώξαμε
Όπως και τον Κώστα, τον Αριστείδη, το Σωκράτη,
Κολοκοτρώνηδες μας χρειάζονται
Παπαφλέσηδες και Κουντουριώτες χρειαζόμαστε
Τότε βέβαια θα σκεπτόμαστε για όλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.