Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Μυστικό

Αν κρατάς μυστικό μάθε τούτο:
Τη νύχτα που τ' αστέρια και το πάθος σου
μου χάρισαν μαγεία
σε καταράστηκα να μ' αγαπάς
Απόλυτα, αληθινά.

Απ' όταν την καρδιά μου σπάραξες με μια ματιά
έχω στα χέρια μου το άρωμά σου
μα πάνω στα χείλη μου τη μοναξιά
και στο σώμα μου το αόρατο άγγιγμά σου.

Γι' αυτό κι εγώ σε καταράστηκα να μ' αγαπάς
Ευλαβικά, παντοτινά.

Να είμαι η σκέψη σου κάθε στιγμή που ο χρόνος σημαδεύει.
Στα μάτια σου να φαίνομαι σαν μια μορφή θεού.
Μες στο κορμί σου ο πόθος μου σαν την φωτιά να χορεύει
που οι φλόγες της χαϊδεύουν τα όρια τ' ουρανού.

Ο νου σου να πλημμυρίζει από τη λατρεία
που εγώ ζω στα όνειρά μου
το στόμα σου η γεύση μου να μην εγκαταλείπει.
Τα χείλη σου να είν' στεγνά και τη δροσιά να βρίσκουν
μονάχα στα δικά μου.
Της αγκαλιάς μου η θέρμη ποτέ να μη σου λείπει.

Να σου χαρίζω ηδονές, να είμαι η κάθε σου ηδονή
και του κορμιού σου ο ανασασμός.
Του ερεθισμού σου η φωνή,
ο κορυφαίος οργασμός.

Κι αυτό γιατί σε καταράστηκα να μ' αγαπάς.
Αισθησιακά, τυραννικά.

Κάθε φορά που θα ακούς της νοσταλγίας τραγούδια
θα αισθάνεσαι το χέρι μου να σου χαϊδεύει τα μαλλιά.
Κι όταν το σούρουπο θα ευωδιάζει από πασχαλιάς λουλούδια
τα μάτια μου θα σκέφτεσαι όπως πάντα, όπως παλιά.

Θα 'μαι ο αέρας που στα σπλάχνα σου για μια ζωή θα μπαίνει.
Θα είμαι το χώμα που πατάς, τα δέντρα, το νερό.
Κι ο κόσμος σου μονάχα έτσι θα ομορφαίνει
γιατί είμαι της μάνας η αγκαλιά και είσαι το μωρό.

Γιατί ήδη σε καταράστηκα να μ' αγαπάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.