Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Μεταγλωττισμένος έρωτας

Μεταγλωττίζω τις σκέψεις πριν ξεψυχήσουν στο κεφάλι μου
και ξεκουρδίζω τις φωνητικές μου χορδές
για να μην ακουστεί η μονωδία που οχυρώνει τη νάρκη μου.
Οι παιδεραστές φωλιάζουν στα παιδικά μας όνειρα
και οργιάζοντας
παρασιτούν στη ναφθαλίνη.
Μυξοπαρθένες παραβιάζουν το πανδοχείο της καρδιάς
παπαγαλίζοντας ποινές που ραγίζουν την προίκα τους.
Η μήτρα που γέννησε τη μορφή μου
νοσεί από μητραλγία
και μπασταρδεύει νωχελικά τη μετάλλαξη με τον εαυτό μου.
Ξαγρύπνια πεταλουδίζει στις πόζες της πλήξης μου
και περιπολώντας
ξελαχανιάζει στους ξαπλωμένους πόθους μου.
Αδέξιες καλλιτεχνικές προσπάθειες ξεμυτίζουν
μπογιατίζοντας τη μακέτα της ζωής μου
και μεσιτεύουν
για να την πουλήσουν ως μανιφατούρα στο θάνατο!
Μπλοφάρω με παρακάλια στο πανηγύρι των παραπόνων
και στη μέση της παλαίστρας
μηχανεύομαι το μόνοιασμα της ομίχλης και της όασης.
Ξαφνιασμένες μονομαχίες με ξεριζώνουν από παγίδες
και ξενίζουν τη μονοτονία του νεκροφιλήματος.
Μυθώδη νανουρίσματα ξεγλιστρούν απ’ το πηγάδι
για να ξεχειλίσει η μουδιασμένη μπαλάντα
που περιδρομιάζει με μαεστρία τις μπαγκέτες μου.
Κόβω τους μαϊντανούς
που μαϊμουδίζουν μαζοχιστικά το πένθος μου
και ξεπαρθενιάζω την ολοκλήρωση
μαγνητίζοντας την πραγμάτωση!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.