Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Το δικό σου κυανό βουνό


Ντύνομαι τα καλά μου
τα αθέατα φτερά της σκέψης 
με πάνε
στο δικό σου κυανό βουνό.
Βιάζομαι.
Έχω προορισμό την επιστροφή
στο ιερό αρχαίο.
Στην άχρονη θάλασσα 
ψάχνω τα γράμματα 
να χτίσω λέξη λέξη 
τα σκαλιά που ανεβαίνουν.
Μάθε με εσύ, φως
που στο άσπρο του σύννεφου
ζωγραφίζεις 
όλα τα χρώματα της αύρας,
να σωπαίνω.
Άφησε μια ακτίνα του ήλιου 
π
άνω μου
να με κεντάει η φωτιά σου.
Οδήγησέ με 
στον αχειροποίητο τόπο
Καταξιωμένη μου θάλασσα
πώς να σ' απαξιώσει το γλυφό νερό.
Ανερμήνευτη θάλασσα
αναλλοίωτη ξοδέψου πάνω μου
σπατάλησέ με στην Αγάπη.
Μην με λησμονείς.
Ντύνομαι τα γιορτινά.
Τα ανεκπλήρωτά μου όλα 
με πάνε
στο δικό σου κυανό βουνό
.

~στέλλα βρακά~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.