Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Κλεμμένη ιστορία: Ποιητική Συλλογή του Κώστα Παπαγεωργίου. Το 2001 τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Ποίησης. Εκδόσεις: Κέδρος.

Υπόθεση έκανα ύστερα ότι βρίσκομαι σε ζυγαριάς
τη μια πλευρά και αναρωτήθηκα ότι ενώ στην άλλη 

όλο προσθέτονται διαρκώς- χρόνια τσουβάλια
μαύρες πέτρες στο βυθό, θανατικά και φονικά άλλα
γνωστά και άλλα ανομολόγητα που όμως συχνά
υπόγεια ρεύματα ξεβράζουν στον αφρό τα πτώματα
τους να, επιπλέοντας γαληνεμένα έτσι αγνώριστα
………………………………

Δικαίως αναρωτήθηκα πως γίνεται κι ενώ βαραίνουν 
όλα εκεί στην άλλην όχθη, τάσι να την πω
μιας ζυγαριάς εγώ βυθίζομαι αύτανδρος εδώ κι οι
ηλικίες μου όλες που δεν άνθισαν μπορεί μα υπήρξανε

-ειδαλλιώς τι είναι αυτό το υγρό πηχτό που
αργά αναβλύζει απ' τα βαθιά λάβα χλιαρή και ρέει
στα βράχια επάνω τα’ άγρια δόντια μου και τι’ να η γλώσσα: 

η λάσπη αυτή που με μπουκώνει κάθε
πρωί σιωπή. Κι αστράγαλοι


....

«... η κάμαρα έμεινε άξαφνα γυμνή (...) 
ώστε έμοιαζε καθρέφτες να έχω γύρω (...) 
τόσο ψηλούς και ανεστραμμένους γιατί ανάποδα είδα 
ότι καθρέφτιζαν τα πράγματα με μέσα τα έξω...», 

«... το πρωί με τους νεκρούς να κρυώνουν μέσα μου 
ξεπαγιασμένοι με όλο απλώνοντας τα χέρια τους 
ανάμεσα στα σίδερα της φυλακής μου 
- τόσα κόκαλα και δόντια να χτυπούν...». 

«Από τη μαύρη της συλλήψεώς μου ημέρα, 
με ιαχές θριάμβου πρώτα που ύστερα κατάντησε - η κραυγή», 

«Γι' αυτό μπορεί επιστρέφω (...) 
εκεί στις άγριες του ονείρου θημωνιές (...) 
το πρωί με ιστορίες του στόματος κλεμμένες από τα βαθιά του σώματός μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.