Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

ΟΙ ΒΡΩΜΟΥΣΕΣ




Μαζί μεγαλώναμε λεύκα μου
Στο δικό μας χώρο
Στην Πατρίδα μας τη ζηλεμένη
Κοντά στην πρωτεύουσα
Του Πύρρου
Και ας μην ταιριάζαμε σε όλα
Και ιδίως στην ηλικία.
Ήμουν μεγαλύτερος
Και μάλιστα πολύ.
Με περνούσες όμως εσύ
Στο μπόι
Μεγάλωνες και ύψωνες συνεχώς
Ίσως για να γευτείς τον αέρα της λευτεριάς
Με το δικό μου ενδιαφέρον
Με τη δική μου φροντίδα κι αγάπη
Για σένα
Και τη λευτεριά
Που εγώ δε γνώρισα ακόμα
Όπως εσύ
Και ας μεγάλωνες εδώ
Στην εξώπορτα της αυλής μου.
Και φαινόσουνα σαν νύφη
Στολισμένη
Καταπράσινη και όλο γεια
Και όχι σαν την αμφισβητούμενη
Τη δική μου.
Και σε ζήλευα συνέχεια
Ω, πανέμορφη λεύκα μου.

Και όμως γέρασες πρόωρα
Όπως κι εγώ
Γέρασες από τα χτυπήματα των περαστικών
Σε γέρασαν οι πληγές που σου άνοιξαν
Αυτοί,
Οι ασυνείδητοι.
Και οι πληγές σου γινήκανε κουφάλα
Γεμάτη με βρωμούσες
Αμέτρητες βρωμούσες
Εκατομμύρια, πολλά
Πίνοντας το χυμό σου
Το αίμα σου θα έλεγα
Προσπαθώντας να σε στείλουν στον τάφο.
Τη γλύτωσες όμως
Σε απάλλαξε η γειτόνισσα μου,
η Βασιλική
Με τον δικό της τρόπο
Με την μαγεία της
Όπου με ένα τσιγαρόχαρτο, κάτασπρο
Τις κατέβασε στο δρόμο
Τις έκανε κουβάρι
Να τις ποδοπατούνε οι περαστικοί
Οι εχθροί σου.
Αυτοί που σου άνοιξαν την κουφάλα
Στο γλεντισμένο σώμα σου
Το καθάριο
Σαν το δικό μου
Με τις δικές του βρωμούσες
Που μου σφράγισαν το στόμα
Με τη βρώμικη κόλλα τους
Νομίζοντας οι δύστυχοι
Πως το έχουν ανοιχτό
Το δικό τους
Οι τότε κολασμένοι

Οι σημερινοί «άγγελοι» της απάτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.