Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

Αναβάπτιση / Αντώνης Ευθυμίου

Αιωρούμαι στο κενό της μοναξιάς
ακροβατώντας στους φραγμούς της λογικής.
Ο ίσκιος μου νωχελικά βουλιάζει
στην πνιγερή αγκαλιά της αυγής,
σαν ένα μαύρο σύννεφο
που το αφάνισε ο ερχομός της μέρας.

 Μ΄ έμαθαν να μεταβολίζω τα όνειρά μου
σε ψιθυρισμούς σιωπής,
ν΄ απολιθώνω τους στεναγμούς μου
με μια βροχή ρονιές
που στάζουν απ΄ την κόγχη της θλίψης.

 Κι εγώ πασχίζω να κρύψω τον πόνο μου
σφιχτά μες στην παλάμη μου
για να μη ματώσει η καρδιά.
Κι όταν μουδιάζουνε τα χέρια μου
δανείζομαι της θύμησης το άγγιγμα.

 Οι κραυγές των άλλων
γίναν νανούρισμα για να κοιμίζω τις ενοχές μου
κι η τέφρα της απουσίας τους
έδαφος επισφαλές να πατήσει ο εγωισμός μου.

 Η κάθε μέρα που περνά
μοιάζει με ψευδεπίγραφο της προηγούμενης
κι ο θρίαμβος της λήθης μαρτυρά
πως τούτη η επανάληψη το χρόνο συρρικνώνει.

 Με μεγάλωσαν μ΄ αλήθειες δανεικές
με ξένες συνειδήσεις,
για να μείνουν καθαρές οι δικές μου αναμνήσεις.
Πρέπει να βουτήξω βαθιά στην οιστρηλασία της ζωής,
μέχρι το σπασμένο μου βλέμμα να γενεί καθρέφτης,
μήπως έτσι βαπτιστώ και πάλι άνθρωπος.

Αντώνιος Ευθυμίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.