Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

Τικ - Τακ του Νίκου Στόφορου

Σε παγκόσμια κλίμακα
ζωγραφίζω εσένα
της ζωής μου το ΈΝΑ
της ψυχής μου χαρά!
Μια λέξη σου, φθάνει
να σε κάνω τραγούδι!
Τα μπουμπούκια ν' ανθίζουν,
τρυφερό μου λουλούδι!
Τα μάτια σου γλυκοφιλώ,
να μην ξανά πονέσουν
στους Άνεμους έβαλα φτερά
για να τα προστατέψουν!
Εμένα με θαμπώσανε,
Τα μάτια τα δικά σου
τόσο που τα αγάπησα
και βρέθηκα κοντά σου!
Μην περιμένεις στα γραπτά
απ' της καρδιάς το κόκκινο μελάνι
να δω τα ματοτσίνορα
που μ' έχουν ξετρελάνει!
Να δω τα χείλη τα γλυκά
που μοιάζουν με κοχύλια
να τα φιλώ αχόρταγα
σαν Ίλιγγος με μίλια!
Κι αν βρω κλειστή την πόρτα σου
θα πιάσω να χτυπήσω.
"Τακ ~ Τακ", έτσι διακριτικά
μη φέρω αδιέξοδο
και να μη σ' ενοχλήσω ...
Να σου χαϊδεύω την καρδιά
με χίλια δυο λουλούδια ...
να μου χαϊδεύεις τη ψυχή
μ' ερωτικά τραγούδια!
Του κορμιού σου τα στολίδια
φλόγα είναι και χαρά
 νιώθεις λίγο μακριά μου
μα σε έχω αγκαλιά!
Δεν αντέχω, θα τ' ανάψω
για να σβήσω τη φωτιά
που ανάβεις στο μυαλό μου
και σκιρτάει η καρδιά!
Άνοιξε το παντζούρι σου
λίγο να σ' αντικρίσω
στα λαμπερά ματάκια σου
να σιγοψιθυρίσω!
Στις Άλπεις να φθάσει η σιωπή
με του Αϊτού φτερούγες
πέρα από νόμος σύνορα
να ακουστεί στις Ρούγες!
Κι αν μου στερήσεις να σε δω
κρατάω τη μορφή σου
την έχω κλειδαμπάρωτη
κι ας είμαι στην αυλή σου! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.