Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Συνυπάρχω..

Θάθελα, ένα ποίημα μου να γράψω
γιά τους Μαύρους, τους Λευκούς
και γιά τους Κίτρινους ακόμα...
Γιά την Ελπίδα τους την ΄Αχρωμη
και την Παγκόσμια Αδερφοσύνη!
Και καθώς έξω από την πόρτα μου χιονίζει,
ένα μικροζήτιανο βοήθεια ζητάει,
ενώ στους ώμους του τους ευάλωτους,
το ΄Απειρο κυλάει...
Παίρνω τα μάτια μου από πάνω του
και φεύγω,
καθώς το νυχτοδρόσι το τυλίγει,
ώσπου η γκρίζα Αυγή να το υποδεχτεί,
σε μιάς γωνιάς την άκρια...παγωμένο!
Και της Νυχτιάς το βελούδινο αγέρι
που ανάμεσα σε Θεό και Χώμα λεύτερο κυκλοφορεί,
ανατρέπει εσαεί τις ισορροπίες των χρωμάτων,
πραγματώνοντας διαφάνειες φριχτές...
Κι εγώ,
εξακολουθώ τους στίχους μου ν' αποζητώ,
γιά Λευκούς, Κίτρινους και Μαύρους...
Όμως μου αρκεί,
ότι μαζί τους καθημερνά συνομιλώ,
και Ειρηνικά κάτω από ένα Ψεύτη Ουρανό,
μαζί τους ηθελημένα Συνυπάρχω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.