Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

ΣΜΥΡΝΗ της Λένας Φατούρου



Για ποιους νεκρούς ήρθες να μου μιλήσεις;
Για ποιους θανάτους ήρθες να μου πεις;
Σαν τι τραγούδια να μου τραγουδήσεις
και για ποιους στίχους που 'χουν μέσα κι ένα ΑΜΑΝ!
Για ποιο Σεπτέμβρη κλαίει ακόμα η ψυχή σου,
για κείνον του φονιά ΚΕΜΑΛ;
Σε ποιο ασκέρι την κατάρα μου να δώσω,
σε ποιους εφέδρους να πατάξω τη στολή;
Και από τις στάχτες τι να πρωτοσώσω
με τόσα λάθη στη χαροκαμένη γη; 
Και ποιο συχώριο πρέπει τώρα να τους ψάλλω,
σε ποια εκκλησιά να μπω να κάνω προσευχή;
Τι να ξεχάσω και απ'το νου μου τι να βγάλω
που σαν της Σμύρνης δε γρικάς ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ;
Σε ποιο τζαμί να κρύψω μέσα την οργή μου,
ποιο πετραχήλι να μου δώσει ευλογιά
που μια συχώρεση δε θέλει η ψυχή μου
στου ΝΟΥΡΕΝΤΙΝ τη μαύρη απανθρωπιά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.