Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ του Λουκά Νικολαίδη


------------------
Σήμερα,
αντάμωσα ένα Αγγελούδι φτερωτό,
Έρωτας μου συστήθηκε θαρρώ,
που σαν Ουράνιο Τόξο καμπυλώθηκε,
πάνω από το Σύμπαν...της Ψυχής μου!
Μύρια Αστέρια που σπινθηροβολούν,
σαν γιορταστικά πουλιά φτεροκοπούν,
στου Ασημένιου Ορίζοντα το βάθος.
Και γιόμισε θαρρείς ο Ουρανός
από λάμψεις κι από πλαταγίσματα,
και με Ωκεανούς,
από παλλόμενες του Έρωτα φτερούγες!
Πηγή από ηχητικές Χαρές
ευθύς μεταμορφώθηκε η Ψυχή μου,
και,δίχως τριγύρω να φυσά,
βουΐζουνε ελάτια,λεύκες και πευκιά,
και
πλήθος από αγαποτράγουδα ακούγονται,
που σαν εαρινή δροσιά απλώνονται,
στου κήπου μου τα μήκη και τα πλάτια!
Κι Εγώ Εκστατικός μέσα σε αυτήν
την Υμνωδία,
σε λίγο χωρίς να το αντιληφθώ,
εισχωρώ μέσα στην Μελωδία,
και,ένα γίνομαι κι Εγώ,
με του Έρωτα το Παγκόσμιο Τραγούδι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.