Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Απρίλης του Ιωάννη Μαλτέζου

Του Απριλιού τα μάτια της τα μπλε με σεργιανάνε
με τις μαβιές ανάσες της στα πορφυρά της πλάνα
και μυστικά του κόσμου της σαν χάδια τραγουδάνε
με ξέπνοα αγγίγματα σε νυφική αλάνα

και σμίγει με τα όνειρα που πίνει 'π' τα φιλιά μου
και γίνεται οι πόθοι μου και τα κρυφά μου θέλω
μοσχοβολά λικνίζεται γελά στην αγκαλιά μου
κι έχει τον ήλιο πρόσωπο στο βλέμμα της για βέλο

κι όπως μετρά τον έρωτα αδιάφορα περνώντας
και ρίχνοντας ανέμελα ματιές που ξεσηκώνουν
μες την καρδιά μου θάλασσες το είναι μου μεθώντας
μέσα στο μπλε το βλέμμα της πεθύμιες ζευγαρώνουν

και χίλια δυο σκιρτήματα ξυπνούν τα κύτταρά μου
και γίνεται η Άνοιξη πυρπολημένος Ήλιος
στον Ουρανό χαράζοντας τροχιά για τα φτερά μου
ενώ στα στήθη μέσα μου πάθους ξεσπά εμφύλιος

και γίνεται ο Έρωτας ο καλπασμός στο αίμα
που κλείνει μες την φούστα της τα μυστικά της ζήσης
κι ανάλαφρα βελούδινα το διάβα της σαν κρέμα
αφήνει στα ξοπίσω της, της αύρας της προκλήσεις….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.