Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Οδοιπόροι Έρωτες

Όμοια με τους προγονικούς θυμούς
σε ασύνορες χώρες και φυλές
τις τρυφερές μου λέξεις μάζευα
σαν πέταλα νεόκοπων λουλουδιών

πριν συληθούν οι οδοιπόροι έρωτες

Τώρα μες στα παζάρια των ιδεών
τον οβολό μου καταβάλλω
Μου καταργούν τη γλώσσα

Στα φύτρα του σταριού φωλιάζει η άνοιξη
Τα όνειρά μου αν συντριβούν
την ευθύνη δεν φέρετε

Διώχνω τον σκύλο• ίσως το ουρλιαχτό του
την ησυχία σας βλάπτει
Ποιήματα κατόρθωσε να οσμίζεται
αλλά και τις ομιλίες των πιο κοντινών του
σπιτιών διαβάζει
Ακόμα και τον σύζυγο που πονηρά
τριγύρω του κοιτάζει και ονειρεύεται
όργια… Δεν σας το έχει πει;

Όπως και πριν, τους γνώρισα όλους
καθώς ο ωκύπους Αχιλλεύς ξέφευγε από την Ιλιάδα
από μια τύχη λίγο ανάρμοστη

Δικάσαμε όσους έχτισαν την έρημο μέσα μας
Μια φτέρνα μας χώριζε από την αιωνιότητα

Ύστερα… Πέτα ένα ξεροκόμματο στο σκύλο,
μου λένε. Δεν ξεγελιέται με όνειρα η νύχτα

Καθώς τα όνειρα επελεκούσα
τα σύννεφα, την εμπορία των πιθήκων…
Τι ήθελα! Δεν με είδαν!

Την τύχη μου τώρα αντικρίζω
σε θάλαμο βροτών, σε ανάκλιντρα άλλα
Εξημερωμένη τίγρις η γλώσσα μου
παντού μ’ ακολουθεί….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.