Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Καθρέφτης ζωής

Συναρτήσεις και εξισώσεις συγκατοικούν
στις σκονισμένες σελίδες του μυαλού μου,
δαμάζοντας αριθμούς που στοιχειώνουν τα χρόνια μου.
Στριμωγμένα μυστικά σκιαγραφούν τις αιτίες
που με άφησαν αγήτευτη το χάραμα
να δίνω συλλυπητήρια στο ψυχογράφημα μου.
Άρχισε να συννεφιάζει κοντά στο άνυσμα
και έμεινα να κοιτώ τη βροχή,
χωρίς να μπορώ να μετρήσω τη δύναμή μου.
Με αβυσσαλέες προσπάθειες δοκιμάζω να ρίξω άγκυρα
για να κοχλάσει η σωτήρια στασιμότητα,
μα έχουν υπνωτίσει το φυλαχτό μου.
Κάτω απ’ τη γέφυρα που θα ενώσει το μέσα μου,
λιμνάζει η κτηνωδία που εκφυλίζει το συμβόλαιο με την ψυχή μου.
Η Εκάτη φιγουράρει στο φως του φεγγαριού
και μου λέει να δω τη Δαλιδά
που τη χαϊδολογάνε οι ερινύες.
Με παρακινεί να σοκάρω τις σκέψεις μου
και να λουφάξω στα Ηλύσια πεδία,
χωρίς να’ μαι νεκρή,
χωρίς καν να είμαι ηρωίδα.
Οι μισοί λιγοψυχούν μπροστά στα τείχη
και οι άλλοι μισοί κοπροσκυλιάζουν μες στην εξέλιξη.
Απαραίτητο το φιλικό παιχνίδι με τον εαυτό μου
για να σκηνογραφήσω με λάσπη το σωτήριο έργο μου.
Αντιστήριγμα αυτής της προσπάθειας
θα’ ναι η αλήθεια που κουρνιάζει μέσα μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.