Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

29 ολονυκτίες ενός δίσεκτου Φεβρουάριου: Ποιητική Συλλογή της Τζούτζη Μαντζουράνη (Εκδόσεις Φίλντισι)

1. ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ.

Πόσο μπορεί να σ’αγαπάω;
Τόσο που να μην τολμώ να σ’αγγίξω.
Να σ’αγκαλιάζω σαν μάνα,
και να με πονάει αυτή η αγκαλιά
σαν ερωμένης που έχασε τον έρωτα.
Σου χαϊδεύω το κεφάλι
και σου φιλάω τρυφερά το σβέρκο.
Μυρίζω την μυρωδιά σου,
και μεθάω.
Πόσο πολύ μπορεί να σ’ αγαπάω;
Που, να μην απλώνω το χέρι μου,

να μην τολμώ, να σ’ αγγίξω.
Να σου χαϊδεύω την πλάτη,
να μαγεύομαι στη θέα του κορμιού σου.
Να το θέλω τόσο πολύ,
και στο τέλος,
να μην μπορώ να σου δοθώ.
Πόσο πολύ μπορεί να σ’ αγαπάω;
Τόσο,
που ίδια ξέρω, πως μ’αγαπάς και σύ!
Και αυτό μου φτάνει.
Ακουμπάω επάνω στην σκέψη σου φευγαλέα
και δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο
που να θέλω.
Αυτό μόνο
μου φτάνει!

2. ΑΝΑΓΚΗ.

Την ανάγκη σου
εχω ανάγκη!
Για να μπορώ να ξυπνήσω
το πρωί,
να σηκωθώ απ’το κρεβάτι
να συνεχίσω…
Την ανάγκη να σε σκέφτομαι
χρειάζομαι!
Για να παλεύω με τα θηρία
και να τα βγάζω πέρα.
Την ανάγκη
να σε νιώθω πλάι μου,
κι’ ας είσαι μακριά μου.
Δίπλα μου βρίσκεσαι!
Μου κρατάς το χέρι,
τρυπώνεις στα όνειρά μου,
κυριεύεις τις σκέψεις μου,
παίρνεις τις αποφάσεις μου.
Τίποτα άλλο δεν έχω ανάγκη.
Τίποτα δεν χρειάζομαι.
Μόνο την ανάγκη σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.