Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Η ψυχή του στρατιώτη



 Ανάμεσα σε θραύσματα ψυχών
πνιγμένα στο αίμα,
ακούς το κενό τραγούδι των σιωπών...

και βλέπεις τον τρόμο σε ένα άδειο βλέμμα.

Ξεχάσαμε τα χρώματα του δηλινού.
Λησμονήσαμε το γαλανό του ουρανού.
Άραγε να υπάρχει ακόμα ελπίδα;
Άραγε μπορεί να τρυπήσει τους καπνούς μια ηλιαχτίδα;

Πόνος και φόβος είναι οι σύμμαχοί μας.
Απόγνωση και απελπισία οι αιχμάλωτοί μας.
Πουθενά η ελπίδα.Πόσο να αντέξει η ψυχή ενός στρατιώτη;

Στο όπλο μου έχω δέσει μια κόκκινη κορδέλα.Να μου θυμίζει ένα λουλούδι που έκοψα μια μέρα.
Ένα τριανταφυλλάκι ήταν ολάνθιστο και μικρό.
Μα ήταν η μέρα που ήρθε το γράμμα το θλιβερό.
Μαράθηκε το λουλούδι σε κάποια γωνιά του δρόμου.
Τα αγκάθια του με τρύπησαν ρίχνοντας στις φλέβες μου
το δηλητήριο του τρόμου.
Πόσα να βαστάξει η ψυχή ενός στρατιώτη;

Αρχηγός μας η οργή.
Χωρίς λογική στον θάνατο μας οδηγεί.
Θάψαμε τα όνειρά μας κάτω από το κόκκινο χώμα.
Πάνω σε αυτό ψυχές αποχωρίζονται το σώμα.
Οι τελευταίες ανάσες.
Η ψυχή του στρατιώτη.

Άραγε μας περιμένουν ακόμη πίσω;
Άραγε αν κλίσω τα μάτια στο σπίτι μου να ξυπνήσω;
Ξέρω ότι το τριανταφυλλάκι θα είναι εκεί.Γιατί εκεί το άφησα.Μπορεί να έχει μαραθεί.
Αλλά θα είναι εκεί.

Σκύβω το κεφάλι και κλίνω τα βλέφαρά μου.
Νιώθω που χτυπάει σαν τρελή η καρδιά μου.
Ανοίγω τα μάτια και βλέπω στα πόδια μου ένα λουλούδι.
Δάκρυα κυλούν στα μάγουλά μου.Η ψυχή του στρατιώτη.
Σιγοψυθυρίζω μια μελωδία.
Το τελευταίο τραγούδι.

Τελικά υπάρχει ελπίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.