Κυριακή 9 Μαΐου 2021

Τα ιδανικά όνειρα / Ματέρη Κική

 The ideal dreams 


My dreams have been foredoomed then

My thinks stucked in a wry mazeroom

My wings melted under the sun

Only hopes were thrown around me


I found in my heart planted seeds

An invitation for dinner 

Our guests blackbirds

All together start symposium 

They peck viscus

Blooding beads wet all the feathers 


The lost in my old fridge 

Among peas and beans

A childish behaviour 

Holding a fresh wing 

The yard was crowded 

And my dog was full


Now ,leave me alone

I am dreaming

Like a successfull man

I am flying above the sky

I swimm down the seas

That is " The ideal dreams"

Kiki Materi 


Τα ιδανικά όνειρα 


Τότε τα όνειρα μου είχαν  δικαστεί εκ των προτέρων 
Οι σκέψεις μου είχα κολλήσει σε ένα στρεβλό λαβυρινθώδη δώμα
Τα φτερά μου έλιωσαν κάτω απο τον ήλιο 
Μόνο οι ελπίδες σκορπίζονταν τριγύρω μου

Βρήκα στην καρδιά μου φυτεμένους σπόρους
Μία πρόσκληση για δείπνο 
Καλεσμένοι μας τα κοτσύφια
Ολοι μαζεμένοι αρχίσαμε συμπόσιο 
Αυτοί τσιμπολογούσαν σπλάχνα
Ματωμένες χάντρες μουσκευαν το φτέρωμά 

Οι δραπέτες μέσα στο παλιό μου ψυγείο
Ανάμεσα σε αρακάδες και φασόλια 
Μία παιδαριώδη συμπεριφορά 
Κρατώντας μία φτερούγα στο χέρι 
Η αυλή ήταν συνωστισμένη με πλήθος 
Και ο σκύλος μου χορτάτος

Τώρα, άφησε με μόνο
Ονειρευομαι
Σαν ένας επιτυχημένος άντρας
Εγώ πετάω πάνω από τον ουρανό
Κολυμπώ κάτω από τις θάλασσες 
Αυτό είναι " Τα ιδανικά όνειρα"

Κική Ματέρη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.