Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Στην μητέρα μου



Είσαι μια ιστορία τεράστια ,
η φωνή που γεννήθηκα ,
η φωνή που λάτρεψα να μουρμουρίζει .
Ο τρόπος που όλα τα σύμβολα
αποκτούν το μοναδικό τους νόημα.

Η περιουσία που γεμίζει την
τσέπη της ψυχης.
Ένα ορυχείο που συνουσιάζονται
όλοι οι πολύτιμοι λίθοι.
Γέννησες την ύπαρξη μου
κι αυτό το έντονο της καταγωγής
μου απο σένα , με πλημμυρίζει
Νική απο το ξεκίνημα .

Μη ξεχνάς δεν υπάρχει καμία
αντικατάσταση στο πρόσωπο σου .
Είσαι το ανοιχτήρι του " εγώ " μου,
το δοκάρι που στηρίζει το καθετί ,
"ΟΛΑ " .

Γεράματα , μα νιώθω ακόμα παιδί ,
θέλω να έρθω μέσα απο το πάπλωμα
και να χώθω στην αγκαλιά σου .
Γιατί είσαι το καβούκι που κρύβομαι
απο τα βάσανα , απ´' τους εχθρούς .

Ρούχο μου , που σε φοράω πάντα ,
αφού μου κράταγες τον δείκτη
και μου έδειξες τον κόσμο.
Η καβαδόυρα σε οτι μ´' αγγίζει
σε ότι επιτρέπω να ακουμπάει
πάνω μου.

Εξαγνίζεις τις αμαρτίες μου
και στο ταγκό που χορεύω
μπορώ να καγχάζω το σύνολο.
Η βοήθεια μου το δίπλα σου ,
ώστε η χαρά να ακούγεται έντονα.

Μεγάλωσα , κέρδισα καβγάδες
απ´' την αξία σου ,
γέμισα ενέργεια απ´' την αγάπη σου.
Μα , το μυαλό μου αποφεύγει
να χωρέσει το " καημενάκι "
που θα απομείνω όταν φύγεις .

Μου έδωσες ζωή και είσαι
η ζωή μου ,
το μεγαλύτερο μου νόημα .
Η μεγαλύτερη τιμή απ' όλες .
Η τιμή μου !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.