Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Γρηγορία Πελεκούδα: Από μια χαραμάδα τρυπώνει το όνειρο




Πόσο φοβάμαι μην πληγωθώ
μα η συνείδηση μου λέει
αν δεν πληγωθείς
πως θα νιώσεις την ολοκλήρωση
της ύπαρξή σου
με όλες της αισθήσεις σου
τα όρια της τρέλας να ξεπεράσεις
ν΄αγαπήσεις και ν΄αγαπηθείς
από έναν έρωτα θάνατο;
Ναι φοβάμαι μην πληγωθώ
μα αφήνομαι στο ένα να γίνω
μαζί του,
για το φιλί της αναστάτωσης
στο πανδαιμόνιο των αισθήσεων
στην τέλεια νότα που όταν ο ήχος της
μ΄αγγίζει, εγώ να παραδίδομαι
ολοκληρωτικά στο ντελίριο
της ημιμάθειας μου, στη μαγεία
της απόλαυσης μοναδικής
μελωδίας. είναι όταν φλέγεσαι.
Έρωτας τρέλα πάνε μαζί
όταν αγγίζεις τα όρια του
να παρασύρεσαι στο κενό
της φλόγας του.
**
Το παιδί των ουρανών
Νανούρισε με
φεγγάρι μ΄άστρα
ν΄αφανίσουν
τα σκοτάδια μου
η μνήμη είναι
που με κρατάει
σαν μωρό
στην αγκαλιά της,
τα ίχνη μου
πάνω στη ζωή
ποθώντας
να αποφεύγουν
τη μοναξιά τους
να ταξιδεύω
αναζητώντας
τις αλήθειες μου,
αγάπη άνευ όρων
αγάπη χωρίς
όρια,
απόλυτη αγάπη
μοναδική μελωδία
μια ανταύγεια
στην ματαιότητα μου.

**
Ένα χαμόγελο
Δώδεκα και κάτι
σου χτυπάει την πόρτα
φιλί αποχαιρετιστήριο
για να μικραίνουν
οι αποστάσεις
στων βημάτων τον ήχο.
Αν διαβάσεις το γράμμα μου
μέτρα τ΄αποτυπώματα
στις διαβάσεις θα χάνεσαι
σ΄ένα μονόδρομο,
όταν ακούσεις τον χρόνο
να σου χτυπάει την πόρτα
μη φοβηθείς θα είμαι εγώ.
Από μια χαραμάδα
τρυπώνει το όνειρο
πριν σκοτεινιάσουν τα λόγια
ως το ξημέρωμα η βροχή
θα έχει κοπάσει,
δυο σταγόνες κράτα
στις χούφτες σου
που πονάνε αγκάλιασε,
πριν αλλάξουν πορεία
ένα φιλί να σ΄ αφήσουν
στο μάγουλο,
για να διαβούνε οι λέξεις
δεν χρειάζονται χάδια
ένα χαμόγελο μόνο
ένα χαμόγελο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.