Τρίτη 14 Αυγούστου 2018

Μαννούλα μου… / Αγγελοπούλου Ν. Γεωργία- Παπαβασιλείου


Εκείνο το πρωινό
έτσι ξαφνικά άρχισες
να «πηγαινοέρχεσαι».

Σα Χελιδόνι έτρεμες
στην αγκαλιά μου.
Τέλος… της διαδρομής
93 χρόνων!

«Κράτα με. Φοβάμαι», μου πες.

Κι εγώ τότε έγινα Γλάρος.
Σ’ έκρυψα στα φτερά μου.
Σε πήρα και πετάξαμε
με προσευχές!!!

Οι Άγγελοι ολόγυρά μας
καρτερούσαν.
Και ήρθε η Νύχτα…

Έκλεισες τα ματάκια σου,
έκανες τον Σταυρό σου!

Μόνη, Χαρούμενη, Υπερήφανη.

«Δεν θέλω», έλεγες
«να μου κλείσουν τα μάτια
τα χέρια “Ξένης Γέννας”
παιδάκι μου».

Κι ύστερα, Αγαπημένη μου,
αχ, φιλούσα τα δικά σου.
Αδύναμα, ψιθυριστά είπες:
«Φκη μου, Φκη μου, Φκη μου»
κι έγειρες…

Φύσηξες τρεις φορές
κι Έφυγες… Γαλήνεψες!!!

Κι εγώ… της χαρμολύπης.

Μα πάνω στο κρεβάτι σου
είχα τη Χάρη,
βρήκα και τη Δύναμη
«Άφκιαστη κι Αστόλιστη»
του Χάρου μη σε στείλω.

Τριανταφυλλένια
στ’ Άσπρα σ’ έντυσα.

Έτσι ήθελες, όχι τα μαύρα…

Να σ’ εύρει ο πατέρας μου
Νυφούλα όπως σε άφησε.
Πεντάμορφη, πεντάμορφη,
Νεράιδα, Μικρομάννα…

Ω! την Ευχή σου Φυλαχτό Κρατώ.

Τι Ευλογία Αξιώθηκα!

Σε οδήγησα
στον Πλάστη σου
τον Δημιουργό σου.

Εκείνον
που όμοια σε «Φύσηξε»!

Σε οδήγησα στο Φως
στην άλλη Διάσταση
εκεί… εκεί που μόνο,
μόνο Η ΑΓΑΠΗ Υπάρχει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.