Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Με της Ελιάς τη δύναμη σ' αγάπησα



Με της ελιάς τη δύναμη σ' αγάπησα,
πιστά, ήρεμα και αφοσιωμένα!...
Με της ελιάς τα χέρια σ' αγκάλιασα,
πυκνόφυλλα μεστά και ασημένια!...
Με της ελιάς τα χέρια τα ορθάνοιχτα,
στον ουρανό σου δόθηκα!...

Ειρηνικά σε στεφάνωσα, κλάδο ελαίας,
γαλήνη να σ' απλώνει από παντού.
Όριο τις φυλλωσιές μου έκανα μη σε πειράξουν,
σε τύλιξα απάνεμα γύρω μου, σε έκανα δικό μου!...
Τον ίσκιο μου σου πρόσφερα,
σε νανούρισα στον κόρφο μου σαν νεογέννητο,
σου είπα όλα τα μυστικά μου,
Όρκους και Λόγια σου ψιθύρισα συλλαβιστά,
σου γλυκοτραγούδισα συρτά και αμανέδες.
Κι έτσι σον παρέδωσα όλα τα κλειδιά μου
και της ψυχής τους μενεξέδες...

Με της ελιάς το πράσινο μάτι σε πλάνεψα
σαν Κίρκη χορούς σου χόρεψα,
με δαχτυλίδια και βραχιόλια,
για να σε πάω στο νησί μου,
σ' ένα νησί χωρίς Λαιστρυγόνες
δίχως τρίαινες, Ποσειδώνες και μποφόρια!...

Με της ελιάς το δόσιμο σ' αγάπησα,
καρπούς και λάδι ξεχείλισα,
σου έδωσα χωρίς οικονομία...
το πιο χρυσό, το πρώτο τ' αγουρέλαιο,
παρθένο χωρίς οξύτητα, μα με γλυκύτητα...
Και τα πικρά νοστίμισα και τα ξινά ζαχάρωσα,
τα πιο ωραία χρόνια μου σου χάρισα!...
Μαζί σου χορούς του γάμου χόρεψα
με ρύζι και με πέταλα.
Χρυσή καδένα στο λαιμό σον φόρεσα,
όλα τα λάθη σον συγχώρεσα,
παρ' όλο που η ζωή δεν πέρασε ανέμελα,
εγώ ΕΠΕΜΕΝΑ.

Με της ελιάς τηνφρονιμάδα φορτία,
το βάρος των καρπών μου σήκωσα.
Περίμενα με υπομονή
το μάζεμα των προσδοκιών μου σε τσουβάλια...
Με της ελιάς τη σωφροσύνη,
τη ρίζα μου φανέρωσα να ξαποστάσεις,
να βρεις γαλήνη,
σαν κουρασμένο οδοιπόρο σε υποδέχτηκα
και σαν τον αχθοφόρο
αγόγγυστα το βάρος δέχτηκα.

Με της ελιάς την αντοχή,
τη ρίζα μου σου φανέρωσα.
Ρίζα χρυσή, καφέ, ρίζα με ρόζους,
όχι πια νέα, μα σοφή,
ρίζα που αντέχει σ όλα τα χρώματα του ορίζοντα
να γείρεις πλάι μου να κοιμηθείς, χωρίς να φύγεις.

Το χέρι μου να πιάσεις με το χέρι σου,
στον ώμο σου να γείρω το κεφάλι,
κι ας μας βρει το τέλος μας,
μαζί αγκαλιασμένους,
στης ρίζας τη γαλήνη χορτασμένους...

Την αυγή... ένας φτωχός σπουργίτης,
την αγάπη μας θα τραγουδάει,
μέσα στους ελαιώνες....νικηφόρος!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.