Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

[Ὅταν ἡ μοναξιὰ πνίγει Γράφω] / Μασμανίδης Ιωάννης

Ὅταν ἡ μοναξιὰ πνίγει
Γράφω
Ὅσο νὰ χαμηλώσει πιότερο
Τὸ φῶς
Ὅσο φωνὴ νὰ γίνει
Δριμὺς βοριᾶς ἀμίλητος
Πεισματάρης λυγμὸς
Ἐντὸς μου
Κρυφὲς καταπαχτὲς
Οἱ μέρες μου
Δὲν εἶναι ποτὲ
Πλούσιες
Γεμάτες σοβάδες
Βογγοῦν μονολογοῦν
Μαυρίζουν τὸν οὐρανὸ
Φλογώνουν ὁλοένα
Τὴν πεῖνα τῆς ψυχῆς
Μὲ
Σιωπηλὰ δάκρυα
Τὸ παγωμένο ζεσταίνουν κορμὶ μου
Ἀστοχημένος ἀπὸ πάντα
Ἀποσκιάζω τὴ λύπη
Στὶς γωνιές τῆς ὕπαρξης
Γιὰ νὰ ζῶ
Τό νοῦ ἀφήνω
Στὶς ἀπαγορεύσεις τῆς βιωμένης ζωῆς μου
Σὲ μιὰ σειρὰ φίλυδρες λεύκες
Σὲ πλέγμα ποθητοῦ μύθου
Ἀναμετρῶ τὰ βήματὰ μου
Γιὰ νὰ ζῶ
Ὅταν ἡ μοναξιὰ πνίγει
Γράφω
Ἐκχέω ροδόσταγμα
Στὶς ρωγμὲς μου
Μὲ τῶν κρύων ἡμερῶν μου
Πορεύομαι
Τὰ ἀπομεινάρια
Σὲ ἕνα ταξείδι δίχως ἐπιστροφὴ
Στὰ ἐγκατά μου
Ὅταν
λυτρωτικὴ καταφυγὴ
Ἡ ποίηση
Μὲ διαστέλλει
Ἀποτινάζω τὴ λύπη
Τὴν ἐρημιὰ κατακτῶ
Μόνος δὲν εἶμαι
Ὅταν ἡ μοναξιὰ πνίγει
Γράφω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.