Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Η Λίμνη.


Ω! λίμνη πως πεθύμησα την ήρεμη ματιά σου
στέκεις εκεί ατάραχη τον ουρανό κοιτάζεις,
τ’ αστέρια καθρεπτίζονται στα γαλανά νερά σου,
τραγούδι πιάνουν τα πουλιά καθώς εσύ ρεμβάζεις.

Ω! λίμνη πόσο ζήλεψα τον ήμερο βυθό σου
δεν έχεις με ‘στα σωθικά αρπακτικά, σειρήνες,
πέτρα μικρή σου πέταξα να δω στο πρόσωπό σου
ρυτίδες τάχα κυκλικές να απλώνουν, από κείνες,

που σημαδεύουν χρόνια και τους ανθρώπους ενοχλούν
και κουβαλούν με ‘στην ψυχή, του παρελθόντος μνήμες,
λίμνη μου καταγάλανη τα μάτια μου σαν σε θωρούν,
ξεχνώ όλα τα προβλήματα και λογοπλέκω ρίμες.

Σ’ αφήνω τώρα πίσω μου καθώς με τρέχει η ζωή,
μα σ’ έχω πάντα μέσα μου, ψυχής λιμάνι απάγκιο,
επιθυμία, φλόγα άσβεστη που δίνει μου πνοή,
δύναμη για το σήμερα, για το αύριο κουράγιο.


Χρήστος Κουκουσούρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.