Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Δεν ξεπουλιέται η ψυχή.

Δεν ξεπουλιέται η ψυχή..
Όχι η δική μου…
Έμαθε μάτια μου να χαρίζεται κι ας σκορπίζεται…
Γιατί δεν την αγόρασα για να μου ανήκει…μου χαρίστηκε κι εμένα κι οφείλω να την μοιράζομαι…
Μα δεν την ξεπουλάω…
Δεν θα τη στήσω στο βωμό του καθενός να μου την ξεζουμίσει…
Δεν θα την αφήσω στα χέρια κανενός να την χώσει βαθιά στο έδαφος γιατί την… φοβάται…ή γιατί…δεν την λογαριάζει…
Εμένα η ψυχή μου είναι από μάρμαρο αρχαίο ελληνικό…
…είναι από κύμα του Αιγαίου….
Είναι φτερό από γλάρο που σεργιανάει στον καταγάλανο ουρανό κι αγναντεύει τον κόσμο…
…είναι ακρογιάλι σ’ ερημονήσι που περιμένει τους ναυαγούς του… για να τους χαϊδέψει τα πληγωμένα όνειρα αφού γι αλλού κινήσανε κι αλλού η ζωή τους πήγε…
Εμένα η ψυχή μου δεν πουλήθηκε ρε φίλε…
Δεν χαραμίστηκε….
Την χάρισα κι ακόμα την… χαρίζω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.