Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Eimear Quinn - The Voice

Eimear Quinn - The Voice. Νικήτρια διαγωνισμού τραγοδιού της Γιουροβίζιον το 1996. Χώρα Ιρλανδία.

Ακούω τη φωνή σας στον αέρα
Και ακούω να φωνάζουν το όνομά μου

Ακούστε το παιδί, μου λέτε σε μένα
Είμαι η φωνή της ιστορίας σας
Να μην φοβάστε - έρχονται, 

 με ακολουθεί
Απάντηση  στην κλήση μου

θα σας απελευθερώσει
Είμαι η φωνή στον άνεμο και στη βροχή
Είμαι η φωνή της πείνας και του πόνο σας
Είμαι η φωνή που πάντα σας καλεί
Είμαι η φωνή και θα παραμείνει

Είμαι η φωνή στα πεδία όταν το καλοκαίρι έφυγε
  οχορός των φύλλων, όταν οι άνεμοι φυσούν Φθινόπωρο
 Δεν μπορώ να κοιμάμαι όταν σε όλη τη κρύο είναι χειμώνας
Είμαι η δύναμη που την άνοιξη θα γιγαντώσει

Είμαι η φωνή του παρελθόντος και  θα είναι πάντα
γεμάτο με θλίψη και το αίμα μου τα χωράφια μου
Είμαι η φωνή του μέλλοντος
Φέρτε μου ειρήνη σας, φέρτε μου ειρήνη σας
Και τις πληγές μου θα θεραπεύσει
Είμαι η φωνή στον άνεμο και στη βροχή
Είμαι η φωνή της πείνας και τον πόνο σας
Είμαι η φωνή που πάντα σας καλεί
Είμαι η φωνή

Είμαι η φωνή του παρελθόντος που θα είναι πάντα
Είμαι η φωνή της πείνας και τον πόνο σας
Είμαι η φωνή του μέλλοντος
Είμαι η φωνή
Είμαι η φωνή
Είμαι η φωνή
Είμαι η φωνή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.