Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Κύριε των Δυνάμεων : του συνθέτη Σταμάτη Σπανουδάκη

Κυκλοφόρησε το 1982


Τα περιεχόμενα

01 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (Ορχηστρικό)
02 ΚΥΡΙΕ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ (Γιάννης Κούτρας)
03 ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΦΩΤΙΑ (Γιάννης Κούτρας)
04 ΜΙΛΑΓΕΣ (Γιάννης Κούτρας, Ελένη Βιτάλη)
05 ΠΟΥ 'Ν' Ο ΟΥΡΑΝΟΣ (Ελένη Βιτάλη, Γιάννης Κούτρας)
06 ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ (Γιάννης Κούτρας, Ελένη Βιτάλη)
07 ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΦΩΤΙΑ (Ελένη Βιτάλη, Γιάννης Κούτρας)
08 ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ (Ελένη Βιτάλη)
09 ΚΥΡΙΕ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ (Γιάννης Κούτρας)

Εισαγωγή , Κύριε των δυνάμεων






Κύριε των Δυνάμεων, μεθ' ημών γενού, άλλον γαρ εκτός σου βοηθόν, εν θλίψεσιν ουκ έχομεν, Κύριε των Δυνάμεων, ελέησον ημάς.

Γύρω μου φωτιά, Μίλαγες, Πού ν΄ο ουρανός





Γύρω μου φωτιά

Γύρω μου φωτιά και απελπισία,
πρόσωπα βουβά μπρος στην αδικία,
γύρω μου φωνές που διψάνε ν' ακουστούν.

Όλα είναι καημός κι όλα είναι μιζέρια,
φίλοι κι αδερφοί στου χαμού τα χέρια,
νέοι αρχηγοί τους καθρέφτες προσκυνούν.

Δείχνουν νικητές κι είναι νικημένοι,
δείχνουν ζωντανοί κι είναι πεθαμένοι,
ξέφρενο χορό με το θάνατο αρχινούν.

Θέλω να χαθώ, θέλω και να ζήσω,
δύναμη δεν έχω πια ν' αγαπήσω,
όλες μου οι εκλογές σ' αδιέξοδο οδηγούν. ( χ2 )

Γύρω σου φωτιά και απελπισία.


Μίλαγες

Μίλαγες
και γω δεν άντεχα
την τόση αγάπη
μ΄έψαχνες
και γω κρυβόμουνα
στου νου την άκρη

Έκλαιγες
θάθελα να μην ακούω
την φωνή της δικαιοσύνης σου
πόναγες και έφευγα
να μην γνωρίζω
τον καρπό της δικαιοσύνης σου

Φώναζες και γω
δεν ακούω
πάλι μιλούσα
μούδειχνες και γω δεν
δεν έβλεπα
αλλού κοιτούσα

Έκλαιγες και θάθελα
να μην ακούω την φωνή της δικαιοσύνης σου

Κύριε των δυνάμεων .....

Πόναγες και έφευγα
να μην γνωρίσω
τον καρπό της δικαιοσύνης σου


πού ναι ο ουρανός

που ναι ο λυτρωμός
πού ναι η χαραυγή
πού ναι ο ουρανός
πούναι η χαραυγή

ψέματα ........

βλέπω νέα γη και ουρανό
βλέπω σαστισμένο το λαό
μπροστά στην λάμψη του βλέματός σου
βλέπω νέους δρόμους
και καιρούς
βλέπω αγαπημένους τους εχθρούς
να γονατίζουν
μπροστά στον ήλιο

που ναι ο λυτρωμός
πού ναι η χαραυγή
πού ναι ο ουρανός
πούναι η χαραυγή




Φλόγα της αγάπης, γύρω μου φωτια



φλόγα της αγάπης

ήρθες σαν ληγμός και στάθηκες μέσα στην ματιά μου
κι έγινες καημός τραγούδησες την μοναξιά μου
ήρθες σαν αετός και φώλιασες μέσα στην καρδιά μου
κι έγινες φωτιά και γέννησες τον έρωτά μου

φλόγα της αγάπης, την ψυχή μου ντύθηκες
μέσα μου πεθαίνεις μέσα μου γεννήθηκες
η αγκαλιά σου είναι θάνατος κι ανάσταση





μην κλαις, κύριε των δυνάμεων



μην κλαις

μην κλαις και μη μιλάς
να μ΄αγαπάς να μ΄αγαπάς
φωνή της σιγαλιάς
να μ΄αγαπάς, να μ΄αγαπάς

αν η καρδιά σου σου στενάζει κλειστή
κοίτα ο ουρανός αγκαλιάζει την γη
αν η φωνή σου δεν λέει ν΄ακουστεί
κοίτα η αγάπη μιλάει στην σιωπή

μην κλαις και μη μιλάς
να μ΄αγαπάς να μ΄αγαπάς
κραυγή της ερημιάς
να μ΄αγαπάς να μ΄αγαπάς



Κύριε των Δυνάμεων, μεθ' ημών γενού, άλλον γαρ εκτός σου βοηθόν, εν θλίψεσιν ουκ έχομεν, Κύριε των Δυνάμεων, ελέησον ημάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.